Dieet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Valentijn5

Dieet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 16:42

Zijn er meer mensen, die naar een dietiste gaan, omdat ze dikker worden van medicijnen. Je mag nog maar weinig eten. Ik slik trouwens zyprexa. Ik hoop, dat ik nog een keer mag stoppen, met het slikken van die medicijnen. Wat is het leven toch moeilijk, als er zoveel van die lekkere dingen te krijgen zijn, en je mag er bijna niet van eten |(

vuurneon

Re: Dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:44

T is niet alleen dieet hè? T is ook bewegen :)
Hoe gaat het met zwemmen?

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 16:46

Ik zit nog wel op zwemmen, maar moet op dagen waarop je om 8 uur kan beginnen, anders heeft het geen zin, dan is het veels te druk om te gaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:48

Top! :)
Ik hoop dat je met het dieet en je nieuwe sport toch langzamerhand zal merken dat de broeken wat losser gaan zitten :)

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 17:21

Het is wel een erg streng dieet, hoop dat ik me daar aan kan houden!!!!!

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:17

Nee maar kende wel iemand die dag ook had dat komt door de glucose ofzoiets die word beinvloed door dat medicijn?

lijkt me vervelend!

Probeer je te hardlopen? dat is ook goed voor de geest !

Je hoeft natuurlijk niet meteen heel weinig te eten je kunt ook veel en gezond eten :P

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 10:59

Ja, het zijn idd. vervelende medicijnen. Maar heb ze wel nodig om te kunnen slapen, en sommige gedachtes tegen te kunnen houden. Wou dat ik het nooit had, mijn leven wordt misschien nooit meer hetzelfde. Maar ben gelukkig al bijna een kilo weer kwijt. Dus het kan hard gaan. Maar ikzelf vind dat ik met mijn lichaam aan het klooien ben, want dan komt het er weer bij, en dan gaat het erweer af. Daarom moet je goed op je eten letten, en dat doe ik dus nu. Maar ben daarbij, ook al snel moe, dus heb niet zoveel energie, om andere dingen te doen. Omdat dit proces, al alle energie kost, om streng te zijn voor jezelf. En hardlopen, zou misschien ook wel wat zijn. Woon vlakbij het strand, dus dan zou je door de duinen kunnen gaan. Moet dan alleen wel goede schoenen hebben. Heb net op de Wii ook een stukje gejogd, om toch aan je lichaamsbeweging te komen.