Stoppen met groeien?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Stoppen met groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 19:28

Ik ben twee weken terug 18 geworden.
De laatste tijd ben ik een beetje afgevallen doordat ik veel gezonder ben gaan eten en op een of andere manier gewoon erg gemakkelijk afval. Nu het vreemde, mijn borsten blijven door groeien.
Ik zit inmiddels op een cup D en begin het nu toch wel genoeg te vinden. Weet iemand mischien tot welke leeftijd ze doorgroeien? Ik heb voor de rest best smalle heupen dus ik ben bang dat als ze nog doorgroeien het er heel erg vreemd uit gaat zien met de rest van mijn lichaam (ik heb wel een dik genoege kont dus dat scheelt weer haha). In de lengte groei ik al een tijdje niet meer trouwens.

RoodZonnetje

Re: Stoppen met groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:49

Bij mij zijn ze rond mn 21e nog flink gaan groeien, maar dat is niet wat je wilde horen denk ik :=
Moet zeggen dat ik destijds ook 10 kilo aangekomen ben, en da's blijkbaar in m'n borsten gaan zitten :')

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 19:51

Fijn :') hahaha.
Maar het vreemde is dat ik nu dus ook niet ben aangekomen, tegendeel juist..
Zal wat worden als ik zwanger wordt op en dag :P

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:04

Je borsten groeien door oestrogeen, het vrouwelijk hormoon. Waarschijnlijk heb je daar dus veel van op dit moment. Ben je aan de pil?
Je zou er op kunnen letten dat je niet teveel producten eet die oestrogeen-achtige stoffen bevatten of de aanmaak stimuleren. Dierlijke vetten bijv (dus al het vlees, zuivel enzo) kan je lichaam omzetten in oestrogeen. Google eens een beetje op "oestrogeen verlagen met voeding" en dan denk ik dat je al een heel eind komt.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 11:21

Talisa schreef:
Je borsten groeien door oestrogeen, het vrouwelijk hormoon. Waarschijnlijk heb je daar dus veel van op dit moment. Ben je aan de pil?
Je zou er op kunnen letten dat je niet teveel producten eet die oestrogeen-achtige stoffen bevatten of de aanmaak stimuleren. Dierlijke vetten bijv (dus al het vlees, zuivel enzo) kan je lichaam omzetten in oestrogeen. Google eens een beetje op "oestrogeen verlagen met voeding" en dan denk ik dat je al een heel eind komt.

Dankjewel! :D ik ben wel aan de pil, maar kan hier helaas niet zonder daardat ik dan om de 2 week ongesteld word :+
Verder eet ik nooit zuivel producten, eet geen melk, geen kaas, een vla enz. Vlees ben ik ook niet zo gek op, al doe ik wel altijd kip filee op brood. Ik zal er even op gaan zoeken!

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:55

Mijn borsten groeiden ( helaas) ook door tot ik ruim 20 was.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:56

Tis maar oneerlijk.Die van mij zijn nooit gaan groeien....

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:25

Nou ja, grote borsten is ook niet altijd makkelijk en fijn hoor. Als ik wat weg kon geven zou ik het met liefde doen!

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 11:38

ambre schreef:
Tis maar oneerlijk.Die van mij zijn nooit gaan groeien....

Vreemd genoeg weet ik ook hoe dat voelt. Ik heb heeeel lang met a/b rond gelopen.
Nu sinds een jaartje is het heel hard gegaan in een keer cup c en nu d :+
Ik weet ook dat kleine borsten erg vervelend zijn omdat je denkt dat elke meisje grote borsten heeft
en ik vond het erg zelf gewoon niet mooi uitzien (push-up bh's waren mijn beste vriendjes :P )

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 11:39

SusanH schreef:
Nou ja, grote borsten is ook niet altijd makkelijk en fijn hoor. Als ik wat weg kon geven zou ik het met liefde doen!

Zo erg is het bij mij nu gelukkig nog niet, maar ik wil dat liever ook niet krijgen, ik wil gewoon dat ze NU stoppen met groeien :+