Vermoeit wakker...!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Laulette92

Vermoeit wakker...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 12:58

Hallo mede bokkers,

Ik heb een probleem elke ochtend word ik extreem vermoeit wakker niet in staat om iets uit te voeren vermoeit -O- , uit eindelijk krijg ik mijzelf een soort van wakker maar ben nog steeds niet fit smidag`s rond een uur of 3 word ik weer spring levend tot savonds als ik ga slapen .(ik heb geen problemen met in slaap vallen ) Ik word ook elke nacht 1 keer wakker ik heb gegoogled en daar stond dat dat een teken was van slaapstoornis mijn lichaam onderbreekt het proces halverwegen en daarom rust het niet uit maar of dat waar is weet ik niet.

Als iemand tips heeft wil ik het graag weten :)

alvast bedankt

Destino

Re: Vermoeit wakker...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:05

Misschien even langs de dokter gaan?
Wellicht is er iets voor. :j

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:33

Heb je wel een fijn matras en kussen? Als je niet goed ligt kun je ook niet fijn slapen en genoeg uitrusten.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:34

Hoe laat ga je naar bed en hoe laat moet je er weer uit?

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:48

1x per nacht wakker worden? Dat is niets :+ Dan heb ik een goede nacht gehad. Ik wordt gemiddeld 5x per nacht wakker.

Hoe laat ga je naar bed en hoe laat gaat je wekker? Heb je het ook al je een keer wat langer kunt uitslapen?

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:36

Heb je dit altijd of nu sinds het weer minder donker is?

Herken het wel...voel je je tot laat in de middag zwaar vermoeid en slaperig en je wordt maar niet wakker...pas in de middag. Alleen dan 's avonds ook vooral niet kunnen slapen, verder de hele dag overal kunnen slapen. Ik heb het minder erg als ik bijv 6-7 uur slaap, slaap ik meer dan 8 uur is het drama.

's Nachts vaak worden verschilt hier, soms slaapwandel ik wel wordt je ook doodmoe van

Eigenlijk het enige wat bij mij werkt is echt ontspannen gaan slapen, maar dat gaat bijna nooit tegenwoordig. Kamer goed donker houden en iets warms drinken voor het slapen kan iets helpen

Ben ook wel nieuwsgierig naar een perfecte oplossing voor dit probleem, volg dit topic even :)

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:42

Laat je bloed eens controleren op de werking van je schildklier. Als je schildklier niet meer voldoende werkt is dit een symptoom ervan.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:00

Laulette92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 07:30

Ik ga tussen 10 en 11 uur slapen ik word altijd wakker snachts ik moet er om kwart voor 6 uit , en ik slaap veder prima ik deed vaak in het weekend stappen en dan sliep ik pas om 8 uur dan kan ik een hele dag slapen. ik ben daar express een tijd mee gestopt of het mischien daar aan lag.

maar uitslapen lukt mij de laatste tijd ook niet echt als ik uit slaap is het tot 9 uur en afgelopen weekend werd ik om 7 uur klaar wakker en niet meer terug in slaap kunnen vallen ...!

Ik heb het gevoel dat ik nooit een nacht heb die je helpt uitrusten.

Ik ga even kijken wat die gestuurde website`s zeggen...!

Laulette92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 09:59

Mijn bed is heerlijk heb een bokspring volgens mij is dat wel een goed bed , ik heb het nu een maandje of 3/4 dat ik elke keer wakker word...!

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:43

Zou het niet kunnen dat je juist te lang slaapt?
Ik kan namelijk ook echt altijd prima slapen (elk moment van de dag zelfs:P) maar ik word er niet bepaald minder moe van.
Als ik een echt lange nacht maak, terwijl ik dat niet echt nodig heb ben ik de hele dag moe, eigenlijk tot ik weer ga slapen, dan leef ik pas een beetje op.

Laulette92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 13:13

Ik denk niet dat ik te lang slaap maar ik ga het proberen vanavond ik slaap meestal 7 uurtjes doe ik vanavon een uurtje minder.
Ik kan ook elk moment van de dag slapen xd alleen ik mag nooit het slaap progamma af XD

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:15

Als ik s nachts wakker word ben ik direct de volgende dag heel moe
Kan daar totaal niet tegen
Gelukkig slaap ik altijd gewoon door
Misschien wat meer proberen te slapen?

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:18

Ik heb dit probleem ook, maar ben ook erg misselijk erbij..
Ben nog bezig met allerlei onderzoeken want in het ziekenhuis hebben ze geen idee wat het is! Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt! ;)

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:52

Je moet erachter komen wat jouw ultieme slaaptijd is, dus hoeveel uur heb je nodig om goed te functioneren. Voor de en is dag 6 uur, voor een ander 9. Een goed strak ritme in je leven helpt ook, dus rond de zelfde tijd naar bed gaan en rond de zelfde tijd eruit.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:11

Hai laulette
ik heb heel lang (en nog steeds ) gehad wat jij had
en werd er op den duur gewoon heel erg gek van want ik kon savonds en snachts bijna niet meer slapen en werd ook wakker snachts. Op een gegeven moment was ik zo kapot dat ik na een vakantie helemaal instorte een psychose kreeg en halucinaties ik hoorde stemmen en zag schaduwen....

Toen uiteindelijk heeft mn moeder mij naar het ziekenhuis meegenomen de afdeling waar mensen met problemen zitten zal ik maar even zeggen ;) En toen gesprekken gehad en daar kwam uit dat ik een angststoornis had en die psychiater zei het kan na een tijd weggaan maar het kan ook langer doorgaan.
Heb toen medicijnen gekregen en slaappillen en sindsdien gaat het redelijk goed .... Maar helaas ben ik nog steeds niet de oude en is het bij mij niet helemaal weg gegaan...

Ik zou toch naar de dokter gaan want als je net als mij blijft aansukkelen dan ga je echt kapot van uitputting....

Ik zeg niet dat jij ook een angstoornis hebt of iets maar als ik het zo lees vind ik het wel de moeite waard om ermee naar de dokter te gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:13

herkenbaar :P ik maal heel veel , en ben ook 1 a 2x wakker s'nachts. ben altijd kapot als ik wakker ben.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:18

Het zou idd kunnen zijn dat je "uit" je slaapritme bent. Misschien ben je 1 van die mensen die slecht tegen veranderingen kan, soms door uitgaan een nachtje doorhalen, of nachtdienst op het werk, etc. Maar de invoering van de zomertijd "een verschil van maar een uurtje" heeft voor veel mensen een behoorlijke impact. Ik zou een bezoekje aan de dokter brengen. Soms kan door het voorschrijven van slaapmiddelen kan het slaapritme weer worden hersteld.

Laulette92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 23:13

Haai ,

Ik ben een tijd niet op bokt geweest maar ik heb heel mijn levens stijl omgegooit, ik word nu elke dag voor 6e automatisch wakker sinds dat ik het cambridge dieet volg ben ik fitter dan ooit tevoren.

Ik ga niet zo veel meer uit , doe wel heel veel sporten en ik voel me echt heel goed.....! Heb mijn oplossing gevonden :D

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:21

Fijn dat het helpt.
Je kunt natuurlijk niet eeuwig op zo'n dieet blijven; niet gezond (en duur lijkt me).

Zou het kunnen dat je lichaam niet goed reageert op suikers?
Dat blijkt voor meer mensen een oorzaak te zijn van vermoeidheidsklachten.
Vooral in combinatie met lactose (melksuiker)

Dat kun je zelf aanpassen en langer volhouden. Is ook gezonder voor je lijf.

Laulette92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 00:02

senna21 schreef:
Fijn dat het helpt.
Je kunt natuurlijk niet eeuwig op zo'n dieet blijven; niet gezond (en duur lijkt me).

Zou het kunnen dat je lichaam niet goed reageert op suikers?
Dat blijkt voor meer mensen een oorzaak te zijn van vermoeidheidsklachten.
Vooral in combinatie met lactose (melksuiker)

Dat kun je zelf aanpassen en langer volhouden. Is ook gezonder voor je lijf.

Ik leer hierna eten wat goed is ik word begleid en ik wil wel mijn ontbijt een shake houden als start van de dag maar ik denk dat het indd suikers met lactose want ik word daar heel vermoeit van als ik dat veel gebruik. ik beweeg heel veel dat deed ik al maar nu nog meer dat helpt ook als ik mij moe voel :)

Maar ik merk wel dat echt alle vitamine mineralen en suikers etc allemaal in precies de juiste hoeveel heden in de shakes zitten, ben ook al 15 kilo kwijt in 4 volle weken....! :D en voel me erg lekker erbij

GR.