Vrijdag heb ik een klein ongelukje gehad met het paard, waarschijnlijk een gigantische kopstoot. (Het ging zo snel dus weet niet precies hoe het gebeurde, wel dat hij schrok en zich 180 graden omdraaide richting mij, zat er niet op maar stond er naast). Hierdoor heb ik een glip van m'n wenkbrauw tot net naast m'n oog zegmaar. Op dat moment ging het nog wel en gister ook wel, maar het wordt steeds erger. Heb nu gigantische wallen, ogen aan de bovenkant zijn beide al dik door het vocht, mede als mijn neus, maar nu is de onderkant dus ook al mega dik.. kortom een spook dus! Wil me natuurlijk wel enigszins kunnen vertonen op het werk, dus wie heeft er de gouden tip?
Heb je uitgesloten dat je een hersenschudding hebt?Anders kan je niet eens werken morgen. Eventueel kan je misschien nog koelen om de zwelling tegen te gaan.
listiglistje
Geplaatst: 25-03-12 10:49
Sperti....aambeiencreme
Sperti voor de wallen helpt, er zit namelijk een stof in die vochtafdrijvend werkt, en eventuele ophopingen doet slinken.
Ja, ben naar het ziekenhuis-spoedpost geweest en al dus dat zit wel goed. Ben ook om de 2 uur wakker gemaakt en gelukkig nergens geen last van. Koelen kan ik evt. proberen. Aambeiencreme hebben we niet in huis , dus dat kan ik dan pas morgen overdag halen.
Koelen moet altijd wil je zwelling minder maken ( dus washandje pakken met ijsblokjes erin ofzo en zo heel de dag/aaf mee zitten)
verder: foundation ofzo:P
Melia
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-12 18:10
Het koelen heeft aardig geholpen, maar zoals verwacht zakte het wel verder naar onderen heen, heb nu zegmaar 4 wangen + 2 giga rode strepen op mijn gezicht, help! Gedurende de dag is het wel meer afgezakt, zal mij benieuwen hoe het morgenvroeg is. Gelukkig ben ik niet zo'n ijdeltuit, loop er wel gewoon mee over straat en ga ook wel naar het werk e.d., maar het ziet er echt niet uit .
Glossi
Geplaatst: 25-03-12 23:27
Je kunt een concealer kopen? Dat werkt beter dan foundation. Verder zul je toch rustig af moeten wachten tot het vocht eruit is.