Operatie blindendarm.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinaa__

Operatie blindendarm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 06:52

Gister ochtend om half 9 was ik al aan het overgeven en ontzettend pijn in me buik vooral bij me blindendarm.
Enigste wat ik kon was liggen, als ik me bewoog, adem voelde ik de pijn gewoon. Als ik ging lopen of omhoog kwam kwam alles er zo weer uit.
Ik voelde me gewoon 10 kilo lichter. De pijn werd erger en ze konden me wel neer schieten tegen 5 uur toch spoedpost gebeld en kon half 6 terecht.
Alles liep beetje uit dus werd ik tegen iets voor 6 geroepen. Controlen gehad en bleek toch dat het me blindendarm ontstoken was. Ze had code Geel geven en binnen een uur kwam er een chirurg. Toen moesten ze prikken om het infus aan te sluiten. 3 x geprikt op nare plekken en helaas werkte de aders niet mee want die sloten met klepjes af. Daarna kwam er iemand anders en die heeft gelukkig 1 x goed geprikt. ondertussen waren me ouders, schoonouders, en vriend er weer bij en kon ik nog even kletsen tot iets over 8, en toen werd ik weg gebracht. Wat een dag zeg! nu lig ik hier terwijl ik eigelijk naast me vriend hoorde te liggen ;( en ik officeel dinsdag theorie examen van me scooter had. Ik was helemaal voor bereid maar dit is echt pech! Gelukkig heb ik hele lieve (schoon)ouders en vrienden. :)

Ook wel is zoveel pech gehad?

Polly
Moderator Algemeen

Re: Operatie blindendarm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:35

beterschap!!

Ka_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:40

mijn blindedarmontsteking kwam ook op zo'n fantastisch moment! we zouden net met de klas op 2 daagse gaan om elkaar beter te leren kennen. je kunt het al raden, ik lag net geopereerd in het ziekenhuis op die moment! het enige geluk dat ik dan gehad heb was dat mijn appedix niet gesprongen was.
heel veel beterschap!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:59

Beterschap!!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:02

Beterschap!! Ik hoop dat de service in t Deventer Ziekenhuis beter is dan n paar jaar geleden!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:35

Ik heb 2 jaar geleden ook een blinde darm ontsteking gehad. Geen pretje is dat. Bij mij prikten ze het infuus ook niet gelijk goed overigens :P De vocht ging daardoor onderhuids zitten, heel weird :P

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 12:09

dankje wel allemaal,

ka-tje: ooh ook op zn momend echt stom he!

de service is tot nu toe goed. :)

Limitless: oh bah ook al vervelend! de prikken zijn echt naar idd!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:39

Beterschap! Ik ben er ook net gisteren aan geopereerd, heb inmiddels mijn infuus op de 5e plek omdat hij dicht blijft slaan :=
Waarom blijf je niet gewoon goed oefenen voor je examen en misschien als je je goed voelt dinsdag gewoon proberen? Het geld ben je toch al kwijt dus of je dan zakt of niet maakt niet uit :)

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:44

Ik kreeg een blindedarmontsteking toen ik net een nieuwe baan had. Ook leuk, kun je je gelijk op je eerste dag ziek melden............ :+ Gelukkig was de pijn bij mij een stuk minder. Had wel pijn natuurlijk, maar ben nog zelf met de auto naar het ziekenhuis gereden omdat ik dacht dat het wel wat meeviel. :D

Beterschap!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 11:42

knabbelgirl: Sterkte! wow dat is vervelend die infuus inbrengen is niet prettig nee.
Ik ben idd weer aan het oefenen en ga morgen toch doen. Ik kan het afzeggen en met bewijs van ziekenhuis mag ik het verzetten van het cbr. Maar ik ga toch proberen ben ik er ook van af haha.

Roxx: Nou fijn begin, je nieuwe baan begreep het vast wel. bedankt!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:34

Een blindedarm ontsteking komt altijd op een rotmoment :Y)
Bij mij op mn twaaflde, de dag voor ik naar de middelbare zou gaan.
Ben smiddags nog naar een musical geweest (sneeuwitje, eerste rij ;( ) en lag 's avonds op de operatietafel. ik leek wel een oud vrouwtje hoe ik liep... Mijne was alleen dusdanig ver ontstoken dat ze een enorme incisie moesten makenw aardoor ik nu een litteken van zo'n 15 cm heb

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:50

Hihihihi ja blindedarm en ongelegen is wel een feit :D De mijne is een paar jaar geleden gegaan. Was alleen thuis, wederhelft was aan het werk. We waren echt precies aan het hooien, dus elke dag keren ed. En ik kreeg buikpijn. Dus na een paar dagen maar naar HA, echo gemaakt en hij vertrouwde het niet. Ga jij maar even naar het ziekenhuis was het. Je hebt mij echt nog nooit zo horen tegensputteren, want mijn hooi, de paarden, de rest van de beestjes en niemand thuis :') Ik mocht bij gods gratie van de HA nog even naar huis toe om wat te regelen. Ik heb de loonwerker verteld dat ze echt alles moesten doen, tot het naar binnen rijden aan toe. Alles open gezet dat ze zo door konden rijden. Met pijn in m'n lijf nog een geul staan te graven _O- Moest een stroomkabel van het weideapparaat doorverbinden, aangezien die doorgang open moest blijven voor de loonwerker. Paarden op de wei gesmeten, water gegeven en gezegt dat ze zich moesten gedragen :+ Wederhelft gebeld dat hij zijn vergadering van de volgende dag maar af moest zeggen en naar huis moest komen, omdat ik naar het ziekenhuis moest en niet wist of ik daar moest blijven. En toen werd ik door een vriendin van me opgehaald om naar het ziekenhuis te gaan. Nog geen 2 uur later lag ik al op de tafel en mocht zelfs 7 dagen blijven :x Ja leuk die blindedarm _O-

Sabinaa beterschap, ik duim dat je morgen de theorie kan doen. Maar niet alles op alles zetten hoor, die OP tikt er best wel in.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 19:43

Suuskipje: wow dat is een groot litteken! wel heftig zeg!

rina: komt echt op de raarste momenten idd! fijn dat je nog wat had kunnen regelen, en 7 dagen! poehh dat is lang zeg!

Dankje wel! ik heb vandaag geleerd wat ik kon leren en geoefend dus hoop morgen goed te doen. had vorige week donderdag bij oefenenexamen bij rijschool 2 fouten dus hopen dat het morgen niet meer dan 6 word haha. En anders maar herkansen. :) ben iig blij dat ik even uit huis ben ik ben echt totaal geen persoon die binnen blijft hangen :))

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:31

Ik was al een ietsje ouder dan jeugdig toen die begon te ontsteken ;) Mijn bloedwaarden waren blijkbaar niet tevredenstellend. Maar die 7 dagen hebben de zusters me weinig gezien hoor, Rina was de hele dag op sleep :D Voor het eten kwam ik terug, en na het eten smeerde ik em weer. Maar ja ook ik heb lopen balen daar. Wilde naar huis, had nog werk zat (wat ik helemaal niet eens aankon, ik heb er nog best lang last van gehad).

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:36

Succes morgen met je examen, respect dat je het gaat proberen en ik ga voor je duimen!!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 09:27

Rina: ik zou ook gek worden! begrijp je echt, 7 dagen lang poeh! :(:)

Polly: dankje!

Ik ben GESLAAGD had 2 fouten! *\o/*

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:40

wow wat goed!! gefeliciteerd!!!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:46

Gefeliciteerd! *\o/*

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:02

Gefeliciteerd!!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:43

Hey gefeliciteerd. Goed hoor +:)+

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 10:49

Dankjulliewel! :D

Gelijk net spoedopleiding 1 daags aangevraagd. 17 april van 8 tot kwart voor 4 lessen + examen.
Over 3 weekjes ben benieuwd! :D

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:01

Toen ik mijn blindedarmontsteking kreeg, gingen we de dag erna eigenlijk naar de efteling,
en als kind van 11 vind je dat natuurlijk echt een nieuwe wereldramp xd.
Ik moest 6 dagen blijven voor infuus, ze gaven me er iets doorheen wat ik nodig had, mijne was helaas al opengesprongen. |(

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:52

Ik ben agelopen zaterdag geopereerd aan mijn blindendarm ontsteking. Hij was zelfs al geperforeerd. Ik ben sinds gisteren thuis omdat mijn infectiewaarden in mijn bloed laag bleven. Ook heb ik een kijkoperatie gehad en heb maar kleine wondjes. Ik had het totaal niet aan zien komen. Afgelopen vrijdag nog heel de tuin gedaan. Zaterdagochtend wat buikpijn zaterdagavond op de operatietafel. Ik blijf alleen heel erge pijn in mijn rechterzij houden. Ik hen vanmorgen een telefonisch consult aangevraagt bij de huisarts. Ik moet nu ruim 2 a 3 weken heel rustig aan blijven doen, omdat hij geperforeerd was en ik nog steeds infectiegevaar heb al is die kans heel erg klein. Anders hadden ze me niet naar huis gestuurd. Ik ben blij dat ik weer thuis ben, maar blijf toch wat angstig. Ik hoop dat mijn huisarts mij wat kan geruststellen.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 11:40

Gashmiron: Och jaa idd vooral op die leeftijd is de efteling echt alles!
Balen zeg en zoiets komt dus echt op rot momenten.
Heftig dat het als was opgesprongen! :oo

JannaS: Wow dus ook totaal niet zien aan komen. gelukkig mocht je naar huis, ik hoop dat ook dat je huisarts je wat kan gerust stellen. Ze weten vast wat ze doen. Rustig aan doen he!

Ik heb vandaag eerst gedoucht en toen me 5 hamsterhokken schoon gemaakt.
Hele ochtend voor nodig gehad en wel wat hulp van me broer en moeders zo nu en dan, want de rest kon ik wel. Maar je merkt het wel lijkt alsof ik 10 km hard gelopen heb. :))

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:06

HAHAHAHAHAHAHA je was gewaarschuwd Sabina _O- }>
Wel heel bekend, je denkt dat je alles weer kan, nou forget it :D Ik was net een oud wijf man, kon nog geen stal uitmesten :')