Erge knopen in het haar na het douchen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Erge knopen in het haar na het douchen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:51

Wie heeft de tip voor mij?
Ik heb van mezelf erg dik haar.. En vroeger had ik mn haar ook altijd erg lang.. (Tot op mn kont)
En ik weet nog dat ik na het douchen altijd wat in mn haar deed.. Maar ik weet niet meer wat.. (Mn moeder ook niet meer helaas)
Hierna heb ik het kort(er) gehad, omdat mn knopen altijd te erg werden..

Nu heb ik weer lang haar.. (Midden van mn rug) En ik merk weer dat ik na het douchen echt ontzettend veel knopen heb..
Ik gebruik antiklit creme spoeling, maar dit helpt echt niet...
Het is echt alleen na het haren wassen.. Niet als ik bv. in de morgen wakker wordt... Dan is het goed te doen.

Wie heeft de tip voor mij?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:53

Ik heb ook behoorlijk lang haar en gebruik schwarzkopf anti-klit cremespoeling, dat werkt echt prima! :)

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:53

Ik gebruik van de Aldi beschermende cremespoeling van Kyrell, werkt super en goedkoop.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:54

Onder de douche al met je creme spoeling je haar uit elkaar halen met je handen.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:54

Hoe vaak ga jij naar de kapper?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:55

Anti-klit spray gebruiken voordat je gaat kammen? Ik heb die van uhh.. Gliss Kur.

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Cynn op 24-03-12 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:55

_Tara_ schreef:
Onder de douche al met je creme spoeling je haar uit elkaar halen met je handen.

Ja maar als ik het haar ga drogen gaat het zo weer in de war zitten...

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:56

noviceh schreef:
Hoe vaak ga jij naar de kapper?

Ehm als mn zus zegt dat het nodig is haha! Ze is kapster..
Hoezo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:56

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:56

Ik heb van de kruidvat allemaal troepjes om in me haar te smeren ook een spray met anti klit. Werkt goed, wel iets minder dan die van de glisskur maar daar betaal je ook naar. Eventueel heb je ook die anti-klit die je niet hoeft uit te spoelen.

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:57

Ik was mn haar met creme spoeling ,
en als ik uit de douche ben spray ik gelijk heel veel anti klit spray erin van gliss kur ofzo
en dan gelijk kammen , mijn haar is ook bijna tot mijn kont.

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:58

Ik heb ook haar tot op mijn kont en ik wacht met kammen tot mijn haar droog is.
Dan heb ik er weinig tot geen knopen in zitten en kam ik er zo doorheen.
Ik gebruik alleen maar shampoo want van die cremespeolingen word mijn haar alleen maar vet.
Dus was het als je niet weg hoeft en laat het natuurlijk opdrogen en dan pas kammen

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:58

@ Arabcarla, ik vind het wel fijn om uit te spoelen.. Aangezien na het drogen meestal weer iets in gaat van berschermer voor stylen of fohnen enz.. Anders heb ik gelijk weer zoveel zooi in mn haar..
Van de kruidvat moet je uit spoelen?

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:00

ik heb zelf ook dik en lang haar en was het eerst altijd gewoon en daarna doe ik er dus ook cremespoeling in en pluis het onder de douche uitelkaar, tis wel belangrijk dat je het even laat zitten om daarna het uit te spoelen dan droog ik het af en dan kam ik het helemaal door en dan doe ik er een mouse in.. normaal kan dat niet bij mij maar als het nat is wel, als je het dan los op laat drogen dan is het stijl niet pluizig en niet knoperig :D

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:00

Naamloos1 schreef:
Ehm als mn zus zegt dat het nodig is haha! Ze is kapster..Hoezo?
Nou, op het moment dat je dooie punten krijgt, kan het ook enorm gaan klitten. Dan wilt een bezoek aan de kapper (waarbij er wel gelijk een goed stuk vanaf gehaald wordt) ook nog wel eens uitkomst bieden. Zodra mijn haar gaat klitten, weet ik dat het tijd wordt voor de kapper. Maar dat is gelukkig maar 2x per jaar. Verder gebruik ik shampoo en conditioner van fructis, waar ik heel tevreden over ben :j Oh ja, en met kammen beginnen bij de puntjes.

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:03

Als je je haar aan het afdrogen bent, dan kan je het beste je haar droog wrijven van boven naar beneden en dus niet alle kanten op. Ik wacht ook altijd tot m'n haar droog is ( haar tot aan m'n kont ), als het nog wat klam is dan spuit ik al antiklit total repair van gliss kur erin!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 21:03

noviceh schreef:
Naamloos1 schreef:
Ehm als mn zus zegt dat het nodig is haha! Ze is kapster..Hoezo?
Nou, op het moment dat je dooie punten krijgt, kan het ook enorm gaan klitten. Dan wilt een bezoek aan de kapper (waarbij er wel gelijk een goed stuk vanaf gehaald wordt) ook nog wel eens uitkomst bieden. Zodra mijn haar gaat klitten, weet ik dat het tijd wordt voor de kapper. Maar dat is gelukkig maar 2x per jaar. Verder gebruik ik shampoo en conditioner van fructis, waar ik heel tevreden over ben :j Oh ja, en met kammen beginnen bij de puntjes.

Ik begin sowieso met kammen bij de puntjes.. Daar zitten de knopen niet.. Het zit zeg maar halverwege.. (Zeg maar waar je hoofd naar je nek over gaat :P )

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:05

Cowboy magic schijnt voor mensen ook echt te werken.. staan vast topic's op bokt over... die weet ik zo niet

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:05

xSaarSaar schreef:
Ik heb ook behoorlijk lang haar en gebruik schwarzkopf anti-klit cremespoeling, dat werkt echt prima! :)

Die!

Cremewitte fles.

Voor ik mijn haren was kam ik het uit, onder de douche niet al te gek doen met shampoo insmeren, en met het inwerken van de cremespoeling vaak in een scheiding, en dan per kant uitkammen met de vingers.

Naomi_Jortje

Re: Erge knopen in het haar na het douchen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:07

Ik heb ook erg lang en dik haar, onder de douche haal ik met m'n vingers de klitten uit m'n haar en maak ik d'r 'n vlecht in: geen klitten meer :)

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:09

Creatas schreef:
xSaarSaar schreef:

Die!

Cremewitte fles.

Voor ik mijn haren was kam ik het uit, onder de douche niet al te gek doen met shampoo insmeren, en met het inwerken van de cremespoeling vaak in een scheiding, en dan per kant uitkammen met de vingers.

Die vind ik ook erg fijn. net nog gebruikt :)

het fijne is ook dat je haar er helemaal niet snel vet van word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:11

Uitborstelen voor je gaat douchen :)

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:12

Goed borstelen voordat je onder de douche gaat en niet in de war wrijven bij het afdrogen. Verder heb ik antiklit (cowboy magic of de antiklit van de action).

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:13

Af en toe een haarmasker in doen? Echt klitten krijg je alleen als je haar een beetje droog/beschadigd(dode punten bijvoorbeeld) is.

_Tara_

Re: Erge knopen in het haar na het douchen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:15

Voor na 't douchen, werkt ook meteen als hitteprotectie, zou ik het serum van de Action eens proberen.