Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ell_en schreef:Meid, alsjeblieft, begin niet aan die shakes.
Dat helpt zolang dat je alleen leeft op die shakes, zodra je weer gewoon eet, zit er alles of zelfs meer er weer aan.
Als je graag wilt afvallen, en je weet zelf niet goed hoe je het moet aanpakken, neem dan aub contact op met een goede dietiste
is nog goedkoper ook 

xRomana schreef:Dietiste zie ik echt niet zitten
Voor een paar kilootjes lijkt zon shake me wel een oplossing, Ojajoh bedankt voor je link ik zal daar eens gaan kijken. En idd bewegen en snoepen ik weet het, maar dat gaat wel lukken. Het gaat ook maar om een kilo of 5 die ik kwijt wil.

ijssnuiver schreef:Maar als je aangeeft dat het er weer aanzit door oa het snaaien dan is dat toch heel simpel? Zorg dat je niet snaait..

xRomana schreef:Ik heb een paar jaar geleden Sonja gedaan, totaal 7 kilo afgevallen. Maar vraag me niet hoe beroerd ik mij voelde, en hoelang ik dr oer heb gedaan. Die tijd zie ik echt als een nachtmerrie, dus vandaar dat ik never nooit meer op zon dieet wil gaan. Kilos zijn dr gewoon weer bijgekomen, maar niet heel snel, dit heeft 4 jaar geduurd. Ik ben in die tussentijd wel weer gewoon gaan eten en snaaien. DUs logisch dat het dr weer aanzit.
Dus ik ga om die reden voor de shakes, hier blijft het dr wel af, tuurlijk pas ik mijn eetpatroon aan, bewegen doe ik voldoende.
Dus diëtistes prima, maar niet voor mij. Dus discussie voor mij gesloten.
Anoli schreef:xRomana schreef:Ik heb een paar jaar geleden Sonja gedaan, totaal 7 kilo afgevallen. Maar vraag me niet hoe beroerd ik mij voelde, en hoelang ik dr oer heb gedaan. Die tijd zie ik echt als een nachtmerrie, dus vandaar dat ik never nooit meer op zon dieet wil gaan. Kilos zijn dr gewoon weer bijgekomen, maar niet heel snel, dit heeft 4 jaar geduurd. Ik ben in die tussentijd wel weer gewoon gaan eten en snaaien. DUs logisch dat het dr weer aanzit.
Dus ik ga om die reden voor de shakes, hier blijft het dr wel af, tuurlijk pas ik mijn eetpatroon aan, bewegen doe ik voldoende.
Dus diëtistes prima, maar niet voor mij. Dus discussie voor mij gesloten.
Prima moet je zelf weten, vind het alleen een beetje raar dat je dan een discussie opent...

xRomana schreef:ijssnuiver schreef:Maar als je aangeeft dat het er weer aanzit door oa het snaaien dan is dat toch heel simpel? Zorg dat je niet snaait..
In 4 jaar is het dr weer bijgekomen, dus beter lezen misschien?
En ik kan mij voorstellen als je meer dan 15 kilo kwijt moet, of zelfs nog veel meer dat het een droom zou zijn om dit met shakes te doen, en dat begrijp ik ook nog wel dan komt er even wat meer bij kijken.
Ik ga voor de shakes punt. Mijn zus heeft dit een paar jaar geleden ook gedaan, ging ook om een kilo of 6-7 en dat is dr nog steeds af, ook al weer een paar jaar geleden. We hebben dezelfde verbranding.
Ze heeft me ook al een paar bussen gegeven. Zal eens kijken wat dat is (Is van de Tuinen?)
xRomana schreef:Anoli schreef:
Prima moet je zelf weten, vind het alleen een beetje raar dat je dan een discussie opent...
Ik lees mijn post nog eens door maar zie toch echt duidelijk staan dat ik alleen maar informatie wil over shakes.
Dat het jou niet gelukt is is niet mijn probleem