Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan niet echt iets vinden wat hierop lijkt..
Nu ongeveer een jaar ben ik aan de pil omdat ik altijd heel erg ongesteld ben met veel pijn, ik slik de Yasmin anticonceptie pil ongeveer 3 maanden door zonder stopweek.
Van 5 t/m 9 maart heb ik een stopweek ingelast en ben gewoon ongesteld geweest, alleen op 18 maart kreeg ik weer bloedverlies en dit stopt maar niet.. Het is ook erg hevig, komt door tampon én maandverband heen sorry voor de details
Alleen ik heb verder geen last van buik/rug pijn (waar ik normaal wel heel erg last van heb)
Dinsdag heb ik een afspraak met de dokter hiervoor en voor nog wat andere dingen.
Misschien nog even belangrijk om erbij te vertellen;
- ik ben de laatste paar maanden iedere dag misselijk
- erg vermoeid
- in korte tijd 5 kilo afgevallen zonder dat ik minder eet..
Ik weeg nu dus nog maar 47 kilo wat natuurlijk veel te weinig is voor iemand van 18 jaar en 1.72 m lang!
Zwanger kan ik niet zijn heb al een paar testen gehad in het ziekenhuis, (bloedonderzoek, echo, röntgenfoto's).
Sorry voor mijn lange verhaal..
Maar de concrete vraag is; heeft misschien een van jullie hier ook last van (gehad) en wat is hier tegen te doen, moet ik de dokter opnieuw bellen?
Groetjes Annabelle