Na ongeluk extreme last van mijn enkel en rug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikee43

Na ongeluk extreme last van mijn enkel en rug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 10:02

Hallo bokkers,

Gister fietstte ik naast een vriend en kwamen onze sturen in elkaar (door een brommer).
Waardoor ik met een salto voorover viel, mijn voet dubbel klapte en de fietsen, voetbaltas op mij vielen.
Maar de brommer viel ook voor de helft op mij. Daarna kon ik er nog om lachen, maar mijn fiets was kapot. Maar ook mijn enkel deed verschrikkelijk veel pijn zo pijn zelfs dat ik niet meer lopen laat staan fietsen. Maar ook mijn rug, waar ik ook heel lang last van heb en het zo pijn doet dat ik me niet meer durf te bewegen (want dat doet veel pijn.) Toen ik eenmaal bij huis was gekomen alles uitgelegd aan me moeder en ijs op me enkel gedaan. Ik schreeuwde het echt uit van de pijn. Maar nu nog steeds. Ik moet als een aapje de trap op en zittend de trap af. Ik heb vannacht niet geslapen en helemaal het zelfde gelegen omdat ik niet kon slapen van pijn. Nu lig ik dus maar een beetje vast geketeld op de bank met mijn laptop omdat ik niks kan. Rond half 2 mag ik bij de dokter langskomen.

Ik hoop dat het echt geen kneuzing is..? Want zou ik dan op krukken moeten lopen ofzo....?

Rennie89

Re: Na ongeluk extreme last van mijn enkel en rug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:29

Je zal wel even beurs zijn :) Heel vervelend is dat. Toen ik van een paard was gevallen en een trap tegen mijn been heb gekregen heb ik ook moeilijke nachten gehad, mijn been was behoorlijk dik, had een botkneuzing en ingescheurde spier en de eerste 2 dagen zag je nog geen blauwe plek en toen opeens wel, toen zakte het na een week naar beneden (vet vreemd, wist toen niet eens dat dat kon :') ) en nu, na 3 maanden is het nog steeds dik en een gevoelig punt.

Als je zo'n smak hebt gemaakt dan zal je echt even moeten doorbijten, de eerste dagen zijn altijd het vervelendst. Je zou evt even naar een Huisarts kunnen gaan, die kan dan kijken wat je het beste kan gaan doen :j

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:39

Goed dat je naar de huisarts gaat! Maar er zit waarschijnlijk ook een hoop spierpijn bij :) Heb je al iets van paracetamol op?

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 11:46

marlies85 schreef:
Goed dat je naar de huisarts gaat! Maar er zit waarschijnlijk ook een hoop spierpijn bij :) Heb je al iets van paracetamol op?

Ja spierpijn zo voelt het afentoe! Paracetamol al op. Dus nu even wachten tot ik na de dokter ga.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 15:54

Dat zal wel een röntgenfoto worden. Hoe ziet je enkel eruit? Dik/blauw? Heb je pijn als je ergens op drukt? Zo ja, waar? Kun je erop staan? Kun je meer dan 2 passen lopen?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:04

Klinkt niet lekker, en wat heeft de huisarts gezegd wat het was?

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 19:55

Het is een kneuzing. Het was iets dikker als normaal, en moet vooral rusten. En niet onnodig lopen.
Heb ik er volgende week nog erge last van moet ik een foto laten maken.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 20:01

Hopen dat je er snel geen last meer van hebt!