Ik ben eigenlijk vanaf dat ik van de middelbare school af ben gegaan, en een MBO-opleiding ben gaan volgen, steeds veel ziek geweest. En dan váák ziek.. Ik kwam er nooit echt goed bovenop, bleef een loopneus of een hoestje houden. En eigenlijk kon je bij mij wel zeggen, dat ik om de zoveel weken wel eens ziek werd. En als ik dan ziek werd, was het eigenlijk altijd gewoon ontzettend verkouden en grieperig. Of het nu zomer of winter was, ik had vrijwel altijd wel wat. Tijdens de periodes dat ik ziek was, kreeg ik soms ook erge koorts of hele erge oorpijn. In die twee jaar heb ik ook één keer bronchitis gehad, en op de middelbare school ook één keer. Verder heb ik daar niets aan overgehouden, ik ben heel soms wel eens wát benauwd, maar dat stelt weinig voor.
Het laatste halfjaar begin in me er steeds meer aan te ergeren, ik ben vaak niet aanwezig op stage of school vanwege die griep, ik heb steeds weer die ineeens opkomende keelpijn of hoofdpijn. En vorige week donderdag ben ik dan eindelijk naar de dokter geweest, nu wil ik er ECHT iets aan doen. Meteen ook bloed laten prikken, en daar krijg ik morgen (als het goed is) de uitslag van.. Ik heb helemaal geen last van vermoeidheid, want ik werk gewoon hard en heb nergens last van, dus Pfeiffer lijkt mij onwaarschijnlijk.. (goed, dat weet je nooit.. En dat zal de bloeduitslag mij ook wel vertellen als het wel Pfeiffer is..)
Nou heb ik de laatste dagen opeens een vreemde klacht erbij gekregen.. Ik heb met slikken in een keer enorme pijn in mijn achterhoofd. Alsof er iemand iets achter tegenduwt als ik slik. Maakt niets uit of dat nou een boterham is of een klein slokje water, het doet echt zeer.. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden..
Dus ik ben eigenlijk benieuwd of er bokkers zijn die dit herkennen? Die non-stop verkoudheid... Of met dat slikken.. Wellicht hebben jullie een tip voor mij
dan ben je eigenlijk allergisch voor álles.
En ik heb me ook laten testen op allergieën, in 2004, toen had ik alleen een lichte pollenallergie. Maar vorige week hebben ze weer op allerlei soorten allergieën getest, dus daar krijg ik morgen hopelijk de uitslag van! 
Béétje vreemd, want ik snoep graag