Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Wiesje schreef:Ja, blijkbaar kan het. Ik haal ook geregeld medicijnen voor mijn man op.
Verder geef je zelf al aan dat de medicijnen er al vanaf Januari liggen.
Ik snap dus ook dat de apotheek aangeeft dat er nog medicijnen van jou liggen. Lagen ze er nog maar een week had je een goede kans gehad dat er niets gezegd was.
Waarom laat je ze zo lang liggen?
Als je ze niet meer wilt kun je daar natuurlijk ook even een belletje aan wagen toch?

DenK4ever schreef:zap schreef:Ja idd Kreef. Ik hoef gelukkig niet meer bij deze apotheek te komen. Ik ben verhuisd
Woonde je daarvoor op hetzelfde adres als je moeder? En hebben jullie dezelfde achternaam?
Misschien dat ze daarom bij jouw medicijnen uitkwamen omdat die in hetzelfde bakje als die voor je moeder lagen?
. En halve dezelfde naam (mijn moeder gebruikt dr eigen meisjesnaam ook). Blijkbaar is het daar fout gegaan. Toch vind ik het niet netjes van de apotheek
Anna schreef:Ik heb dat ook altijd
Ook als er nog medicijnen voor mijn zusje liggen, al liggen ze er net 2 dagen, dan neem ik die ook altijd mee. Kan blijkbaar zomaar. Denk wel dat ze kijken naar achternaam, of het ook echt familie is. Heb het nooit meegemaakt, maar gok dat ik niet zomaar medicijnen voor een vriendin mee mag nemen.
zap schreef:Ik ga ook weleens medicijnen voor mijn zus halen, dat is wel zo. Maar hier is het toch anders gegaan. Mijn moeder ging medicijnen halen voor zichzelf en toen is er dus gezegd dat er nog medicijnen voor mij klaar liggen (al vanaf Januari overigens). Die medicijnen zijn dus ook nog eens fout (dubbel berekend, dubbel geleverd). Ze hebben toch ook mijn telefoonnummer? Ik vind het maar raar. Mijn moeder heeft er niet om gevraagd, het kwam vanuit de apotheek zelf. Mijn moeder wist niet eens dat ik deze medicijnen slikte.