Make up remover

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Make up remover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 20:00

Sinds een tijdje ben ik aan het make uppen geslagen. Maar welke make up remover doekjes zijn aan te raden? Ik heb op dit moment de pads van de Hema maar daar ben ik niet tevreden over...

Welke zijn een aanrader?

Morfeo

Re: Make up remover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:23

Ik gebruik zwitsal babyolie gewoon met wattenschijfjes.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:26

Die doekjes van De-makeup kunnen fijn zijn.
Zelf vind ik de Reinigingsmelk van Loreal en Rituals erg fijn.
Vaak zonder alcohol, want anders brand ik mijn ogen eruit ;) Ik heb een gevoelige huid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:28

Ik gebruik reinigingsmelk van biodermal. Is wel duur maar gaat heel lang mee. En ik gebruik de-make-up schijfjes. Zoek ik meestal aanbiedingen van.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:03

Ik gebruik gewoon euro-shopper bodylotion. :')
wattenschijfje nat maken met wat water, bodylotion erop en poetsen maar. Eerder had ik van die oliedoekjes, maar daar werden mijn ogen erg rood van. Met bodylotion heb ik nergens last van

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:05

Make-up doekjes van de action :j Dan is het niet zo erg als je een keer een doekje extra nodig hebt, en ze reinigen precies zo goed als die van de drogisten

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:18

Ik gebruik altijd de nivea visage doekjes.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:22

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 21:39

Oke dank jullie wel allemaal. Ik ga het eens uitvogelen. :D

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:43

Donkerblauw schreef:
Om m'n mascara en eyeliner eraf te halen gebruik ik een oogmake-up remover van L'oréal en voor de rest van m'n gezicht reinigingsdoekjes van Nivea. :)

Deze had ik ook altijd (L'oreal). Maar heb nu de goedkope versie van de kruitvat. Werkt prima en geen last van mijn ogen en wel de waterproof make-up eraf. Voordeel hij kost maar €2..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:46

Ik gebruik die van Hegron, kost iets van een euro en neemt ook waterproof mee. Ik heb ook gevoelige ogen en bij deze geen last.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:50

sjaslique schreef:
Ik gebruik altijd de nivea visage doekjes.

Ik ook, of die van Derlon.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:25

Ik gebruik producten van Oriflame :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:26

Ik die van nivea, zijn wel wat duurder, maar vaak bij de kruidvat 3+2 of 2+1/2 dus dan sla ik er altijd een hele hoop in!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:27

Al zolang ik me kan herinneren maak ik m'n gezicht schoon met de reinigingsmelk van Nivea Visage. En wattenschijfjes, maakt niet uit welk merk.

XXsmokeyXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:37

Dr van de hoog make up remover en reinigings melk
gebruik ik met wattenschijfjes al jaren.. Wel van alls geprobeert met als gevolg volgendde morgen mij ogen dicht zaten... Niet weer dus.. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:39

Ik kan niet tegen reinigingscreme's/lotion, daar kreeg ik altijd puistjes van. Gebruik nu een jaar babydoekjes van zwitsal en dat werkt perfect, maak met 1 doekje mijn gezicht schoon (veeg eventueel foundation er ook mee af) en bijna nooit meer last van onzuiverheden! Mascara en Eyeliner haal ik met Kruidvat 2 in 1 cleansing eraf :Y)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:40

Je hebt bij de hema ook doekjes.
Ik heb die voor droge / gevoelige huid en ik vind ze echt ideaal. Maar goed ik heb ook een beetje een lastige huid en dit is voor mij een uitkomst. Die pads van de hema vond ik niet echt wat.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:57

Jorienn schreef:
Ik kan niet tegen reinigingscreme's/lotion, daar kreeg ik altijd puistjes van. Gebruik nu een jaar babydoekjes van zwitsal en dat werkt perfect, maak met 1 doekje mijn gezicht schoon (veeg eventueel foundation er ook mee af) en bijna nooit meer last van onzuiverheden! Mascara en Eyeliner haal ik met Kruidvat 2 in 1 cleansing eraf :Y)

Hoi,

Vraagje: Wat voor doekjes van zwitsal gebruik je precies? Billendoekjes of snoetenpoetsers? Ik ben nu namelijk een beetje aan het experimenteren met reinigingslotions,-tonics en dagcrèmes, maar ik heb tot nu toe het idee dat ik daar ook alleen maar meer onzuiverheden in mijn gezicht mee krijg. En dat terwijl in normaal gesproken daar niet veel last van heb.
Misschien zijn de doekjes van zwitsal dan ook wel voor mij een oplossing :D

Groeten,
Anneloes

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 01:57

Bodylotion als makeup remover? Is dat niet irriterend voor je ogen?
Doekjes ben ik niet zo fan van, maar ik heb eens doekjes gekocht bij de action die toch erg fijn waren :j zaten in een roze verpakking.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:03

Ik gebruik sowieso geen foundation; alleen bb cream van l'oreal of garnier. Me gezicht maak ik schoon met l'oreal triple active en mascara haal ik eraf met lancome oogmake-up remover speciaal voor gevoelige ogen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 13:59

annepaardoes schreef:
Jorienn schreef:

Hoi,

Vraagje: Wat voor doekjes van zwitsal gebruik je precies? Billendoekjes of snoetenpoetsers? Ik ben nu namelijk een beetje aan het experimenteren met reinigingslotions,-tonics en dagcrèmes, maar ik heb tot nu toe het idee dat ik daar ook alleen maar meer onzuiverheden in mijn gezicht mee krijg. En dat terwijl in normaal gesproken daar niet veel last van heb.
Misschien zijn de doekjes van zwitsal dan ook wel voor mij een oplossing :D

Groeten,
Anneloes

Ik had dat ook, zodra ik een reinigingsmiddel ging gebruiken kreeg ik juist onzuiverheden. Echt alles geprobeerd, maar het werkte allemaal niet! Ik gebruik de billendoekjes van Zwitsal! Als ik wakker word maak ik mijn gezicht met 1 doekje schoon en s'avonds voor ik ga slapen ook. Voor mij werkt het echt supper, ze zijn ook vaak in de aanbieding en dan zijn ze ook niet zo duur (met 1 pak doe je iets langer dan een maand). Voorderest gebruik ik niks meer, ja makeup maar ook geen dagcreme/nachtcreme, voor mij werkt dit echt supper! Hoop dat het voor jou ook een oplossing is. :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 14:15

Jorienn schreef:
Ik had dat ook, zodra ik een reinigingsmiddel ging gebruiken kreeg ik juist onzuiverheden. Echt alles geprobeerd, maar het werkte allemaal niet! Ik gebruik de billendoekjes van Zwitsal! Als ik wakker word maak ik mijn gezicht met 1 doekje schoon en s'avonds voor ik ga slapen ook. Voor mij werkt het echt supper, ze zijn ook vaak in de aanbieding en dan zijn ze ook niet zo duur (met 1 pak doe je iets langer dan een maand). Voorderest gebruik ik niks meer, ja makeup maar ook geen dagcreme/nachtcreme, voor mij werkt dit echt supper! Hoop dat het voor jou ook een oplossing is. :)

Haha kom er nu pas achter dat ik mijn bericht in het topic heb geplaatst i.p.v. in PB. Maar goed. :+
Bedankt!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 14:21

Garnier schuimende reinigingsgel voor met water.. ik vind dat je met die melkjes nooit goed schoon raakt. Je wrijft het er gewoon in! Met dat schuim en water spoel je het er heeel makkelijk zo af! Daarna met garnier verfrissende tonic.

Gebruik ook wel is reinigingstonic van Neoderma.. daar heb ik ook gezichtscreme van en is superspul! Wel prijzig!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 17:41

Ik gebruik make up remover van vichy! Voor je gezicht en ogen. Heeel fijn, gebruik hem al jaren!