Ik lees net ergens op internet dat sint jans kruid de betrouwbaarheid van de pil en ook van andere medicatie negatief kan beinvloeden. Ik slik namelijk de pil en fluvoxaminemaleaat ( een ssri ) Ik slik nervoless van puro : http://www.purofoodsupplements.nl/index ... &Itemid=56 en zag dat hier ook sintjanskruid in zit.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet hier iets van? Dan bedoel ik ook of de dosering die er in nervoless zit te klein is om een verschil te maken of dat dit wel degelijk invloed kan hebben?
Ik zal eens in de bijsluiter kijken! En zal afspraak met huisarts maken voor info
Kentaro
Geplaatst: 22-03-12 16:47
Absoluut waar dat je op moet letten in combinatie met andere medicijnen!! (van de pil zou ik het zo niet weten) Bij onze apotheek werkt iemand die ook homeopatie gestudeerd heeft, die heeft het ons toevallig laats nog verteld!
Heb inderdaad in beide bijsluiters gekeken en staat bij beide dat het wisselwerking heeft. Ik hou dus gelijk op met die pillen met sint jans kruid! Geen idee dat kruiden geneesmiddelen zo'n wisselwerking konden hebben!