Wimperuitval

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nnicolex

Wimperuitval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 11:57

hoi bokkers,

ik heb al de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt wat vinden hierover.

Ik heb sinds een week hele erge wimperuitval, 2 a 3 wimpers per dag.. En dat vind ik redelijk veel! :+
Ik gebruik al jarenlang veel mascara maar haal het er elke avond braaf weer af. (meestal eerst onder de douche en daarna nog met een watje en nivea makeupremover) Ik heb ook nooit last gehad van wimperuitval tot deze week.

Kan het liggen aan dat mijn wimpers zich gaan vervangen of heeft het met iets anders te maken?

Ik ben echt radeloos haha want wil echt niet dat al mijn wimpers straks weg zijn.. :Y)

Groetjes Nicole

Corelli

Re: Wimperuitval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:47

Gebruik je een wimperkruller?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:49

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 19:24

Sorry vergeten bij te vermelden; nee ik gebruik geen wimperkruller en ook nog nooit gebruikt!

voor mijn doen is 2-3 wimpers per dag best wel veel, heb 't in ieder geval nooit meegemaakt zoveel op 1 dag..

Oké super dankjewel!

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 11:11

ik raak soms wel een week lang zo'n 5-6 wimpes per dag kwijt (en soms nog meer) ;) En heb nog steeds geen kale plekken hoor

Stress kán een oorzaak zijn van extreem wimperuitval (tot aan kale plekken). Maar een paar wimpers per dag kan geen kwaad :)

Kijk maar naar je hoofdhaar, ik verlies wel eens 'bosjes' per dag, maar heb nog nooit een kale plek gezien.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 12:35

Is het ook niet dat het dode wimpers zijn? Als je haren uitvallen zijn het meestal dode haren die zich hebben vervangen voor nieuwe haren. Ik heb het ook hoor...

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 17:51

Gebruik je niet ineens een andere make-up remover ofzo?

Ik heb dit ook een paar weken gehad, elke avond bij het make-up afhalen per oog weer minstens 3 wimpers weg :\
ben toen andere eye-pads gaan halen en sindsdien valt er bijna nooit meer een wimper uit!

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 18:33

@dilan1993, dit stelt me wel een beetje gerust.. Ik kijk er alleen meer van op omdat ik nooit 'zoveel' wimpers verloor..

@purny, mijn vriend dacht dat het met een wimperwisseling te maken had, omdat het nu weer ander weer is.. Ik zelf betwijfel dat maar wie weet haha

@francaa, nee ik heb al 4 jaar dezelfde, me ogen irriteren en niet door en heb nooit last gehad van wimperuitval. Bedoel je hiermee dat ik eens een nieuwe makeupremover moet proberen of juist niet?