Een maand geleden, tijdens de carnaval, ben ik geschept door een auto waarna deze is doorgereden. Ik zelf heb geen ernstig letsel eraan over gehouden maar mijn fiets wel
Ik heb na overleg besloten om aangifte te doen omdat ik van mening was dat ik genoeg bewijs en gegevens heb dat deze persoon mij aangereden heeft, dit gemerkt heeft en vervolgens ervandoor ging.
Wel nu, ik heb aangifte gedaan, van half 3 tot kwart over 4 op het politiebureau gezeten alles verteld enz enz. Krijg ik vervolgens doodleuk te horen:
Wij weten niet of u voldoende gegevens heeft om de dader te vinden. Pardon, ik dacht even dat ik van mijn stoel afviel.. Ik heb het kenteken van de auto en het merk van de auto. Wat willen ze nog meer? Een foto? Een video opname?
Mijn viend die erbij was zou gebeld worden voor een getuigenverklaring wat tot op heden nog niet gebeurd is..
Wat mij zo vreselijk dwars zit, is dat ik de moeite neem om aangifte te gaan doen en vervolgens de dader 'vrijuit' gaat en er niks mee gedaan gaat worden. Mocht er weer zoiets gebeuren dan bedenk ik mij nog wel een keer of ik aangifte ga doen.
Wie heeft ook 'nutteloos' aangifte gedaan?