Jezelf masseren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Jezelf masseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 04:33

Argh. Bij gebrek aan een massagemaatje en een overschot aan schouder/nek- pijn doe ik nu pogingen mezelf te masseren. Maar echt makkelijk is het nog niet. Ik heb wel dingen opgezocht via google etc. maar vraag me af of iemand nog extra tips of oefeningen heeft om de spieren in mijn nek en schouders weer wat losser te maken.

Ik heb ook al flink heet gedouched en sta op het punt om een warme kruik te maken voor in mijn nek. Verdorie! Ik baal wel een beetje. Vooral omdat ik nog speciaal tijdens de training gister een hoogaansluitende trui aan had gedaan om te voorkomen dat mijn nek nog vervelender ging doen. Ik zit te denken om morgen ook maar even langs de Kruidvat te gaan om te kijken welke zalfjes ze hebben voor stramme spieren gezien ik er de laatste weken wel vaker last van heb.

Maar, meer tips! Een vriendje of scharrel heb ik op dit moment niet, anders had ik die wel even gestrikt. Vanavond heb ik al heel lief van een vriend van me een mini massage gekregen. Maar ik vind het ook zo stom hem te vragen of hij me een massage wil geven :')

MISTRAL94

Re: Jezelf masseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 09:01

Waarom ga je niet op zoek naar een sportmasseur?

Ik ga er sinds vorig jaar elke week naar toe en knap daar altijd goed van op.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:35

ik ken het... is een lastig probleem! helemaal als er van die lekkere knopen in je schouders zitten! Ik heb thuis wel een massageding van bestron..

Afbeelding

Best duur in aanschaf maar ZO fijn! Die van mij heb ik nu ook al een aantal jaren en is niet stuk te krijgen

Mistral.. ik zou wel iedere week naar een sportmasseur willen gaan maar daar heb ik echt geen geld voor.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 14:45

wiebke schreef:
ik ken het... is een lastig probleem! helemaal als er van die lekkere knopen in je schouders zitten! Ik heb thuis wel een massageding van bestron..

Afbeelding

Best duur in aanschaf maar ZO fijn! Die van mij heb ik nu ook al een aantal jaren en is niet stuk te krijgen

Mistral.. ik zou wel iedere week naar een sportmasseur willen gaan maar daar heb ik echt geen geld voor.

Zo'n ding hebben mijn ouders geloof ik nog thuis liggen! :) Ik zal eens vragen aan hun of ik die mag lenen :)

Jojoju

Re: Jezelf masseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 15:07

toppie! Daar kun je echt heeeerlijk mee masseren.... kan gerust een hele avond met dat ding aan de gang zijn *gaat na het werk boodschappen doen en thuis even ´bibberen´ *