Het is inderdaad niet leuk en wil haar dan ook graag helpen.
Het enige probleem is dat ik niet weet hoe haar moeder gaat reageren.
of ze wil luisteren en haar dan ook nog wil helpen of dat ze zegt nee dat doet mijn dochter niet.
Ik ben niet de enige in dit verhaal.
Zowel mijn oude als nieuwe staleigenaren worden hier in betrokken en mijn nieuwe in negative zin namelijk.
Ik vind dit absoluut niet leuk omdat zij een manege hebben en op deze manier niet goede reacties krijgen over hun stal terwijl zij juist super zijn voor de paarden daar.
Ditm oet gewoon afgelopen zijn en zij moet geholpen worden voordat het echt eens mis gaat.
Rosieposie daar ben ik dus ook bangvoor dat het het alleen maar erger maakt maar ik ben ook bang dat als ik niets doe dat het uit de hand gaat lopen.
Dav Ik ga natuurlijk niet zeggen dat haar dochter ziek is in haar hoofd.
Ik ga het wel netjes brengen door haar de situatie uit te leggen wat wer is gebeurt want de vorige keer dat haar moeder mij belde wist ze al niet eens wat mijn bijrijdertje op haar kerkstok had en waarschijnlijk weet ze dit allemaal ook niet.
Vorige keer zou ze met haar praten.
of dit ook gebeurt is weet ik niet want ik was er niet bij maar het is wel rustiger geworden sindsdien maar ze doet het nu ook bij anderen en ik wil haar gewoon graag helpen zodat zij de juiste hulp kan krijgen.
ze heeft in het verleden veel meegmaakt en denk ook dat zij het nooit heeft kunnen verwerkne.