Ik heb eind januari een auto ongeluk gehad en kwam weg met een gekneusde knie en gekneusde vingers aan m'n rechterhand. Nu zijn er iets van 5 weken voorbij en nog kan ik vooral mn middelvinger echt nog niet normaal buigen en ook m'n wijsvinger niet. Daarbij was er nog een echo gemaakt van mn knie omdat ik zo'n pijn bleef houden maar daar was ook niks op te zien. Nu kan ik wel weer naar omstandigheden redelijk lopen en buigen maar de plek net boven mn knie die blijft zo ontzettend pijnlijk.... ik zit nu al die tijd ook thuis en durf eigenlijk aangezien het toch maar kneuzingen zijn bijna niet meer te bellen naar het werk dat ik weer niet kan komen. Vandaar mijn vraag hoelang duurde het bij jullie?
Als je iets heel goed kneus kan je er echt goed lang last van hebben.
Ik heb bijna 11 jaar geleden mijn ribben gekneust en voel ze nog bijna iedere dag (maar heb ook zat andere dingen gekneust waar ik wel na een tijdje minder last van kreeg tot he tover was).
15 oktober is mn paardje boven op mijn voet gesprongen, had toen mijn laarzen aan dus zat stevig in gepakt, 's avond nog een wedstrijd gereden en gewonnen, maar toen ik thuis kwam was mijn voet mega dik en door de zwelling stonden mijn tenen scheef ( ik heb een foto, maar die zal ik jullie besparen) , de maandag daarna toch maar even naar de HA en het ziekenhuis, conclusie: zwaar gekneusd. het is nu nog steeds paars, bij het lopen is de pijn weg, maar zodra iemand er tegen aan komt doet het nog steeds mega veel pijn.
ik heb ook mijn ribben 2 jaar geleden zwaar gekneusd en eentje gebroken bij het vallen van de trap, de gekneusde kant deed veel meer zeer dan de gebroken kant, heb die dokter wel 4 keer gevraagd of hij toch wel de goede foto voor zich had, beide kanten voel ik nog steeds wel als ik naar links en naar rechts buig,maar de gekneusde kans nog het meest.
Ik heb in oktober mijn elleboog zwaar gekneusd en daar begin ik nu (dus ruim 4 maanden later) wat minder last van te krijgen. Een andere kneuzing die ik ooit heb opgelopen (handbeentje) heeft er ook ruim 2 maanden over gedaan om zo ver beter te worden dat ik er alles redelijk mee kon doen.