Forse armen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Forse armen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 15:59

Ik ben niet echt te dik, ook al moet ik niet echt veel dikker worden.
Het enige wat me echt heel erg stoort is dat ik forse bovenarmen heb, als ik dan een truitje met korte mouwen aan heb voel ik me daar echt niet lekker in omdat ik het gevoel heb dat iedereen naar mijn armen kijkt.
Ik heb ook wel is een reactie van iemand gehad die zei:"zo jij hebt gespierde armen..." dat zijn dus geen spieren maar dat is vet... :')
Of iemand die me in me armen kneep die zei:"hmm lekker die mollige armpjes" bedankt zeg!
Wie heeft tips of oefeningen die ik kan doen die mij van die forse bovenarmen af helpt?
Dit is dus me arm ;) :
Afbeelding

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:07

Het is volgens mij heel moeilijk om op je bovenarmen spek te verliezen.
Mijn vader zei het jaren geleden tegen me, al knijpend in mijn bovenarm: 'zo zeg, jij hebt stevige armen, die heb je zeker van je moeder'. Ik kon het niet laten om in zijn bovenarm te knijpen: 'nee hoor, ik denk van jou'.

Gewoon accepteren denk ik?
Hoewel... mijn armen worden wel minder als ik afval.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 16:18

Mijn moeder heeft inderdaad ook forse armen...
Ben ook bang dat er niks aan te doen is, misschien wel met plastische chirurgie?
Ik ben echt zo jaloers op die dames met van die mooie slanke, ranke bovenarmpjes |(

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:38

Ik denk dat zolang de rest niet afvalt de armen ook niet anders te krijgen zijn. Enige wat je kan doen is cardio en krachttraining op de sportschool ;)

Grapjasjes12

Re: Forse armen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:13

Wees niet getreurd, ik ben bijna m'n hele leven te zwaar geweest en ook altijd van die bouwvakkers armen gehad. Nu ik gewoon slank ben heb ik hele normale bovenarmen, op het iele af.
Krachttraining kan hier ook bij helpen, omdat je dan sneller vet kwijt raakt en je hoeft niet bang te zijn dat je een vrouwelijke Schwarzenegger wordt, want dat is bijna onmogelijk ;)

Dus: gezond eten en krachttraining. Dan lukt het zeker.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:18

Als je afvalt, vallen je armen ook af. Krachttraining werkt niet echt. Blijven ze fors van, worden alleen strakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:23

Maar hoe doen jullie dat dan ;( . Ik heb namelijk van nature best dunne bovenarmen, maar ben een poosje heel zwaar geweest. Nu ben ik weer afgevallen. Maar mijn bovenarmen zijn echt ver-schrik-kelijk. Loshangend vel enzoo.... Heb het idee dat dat daar veel erger is dan op andere plekken (heb verder niet zoveel last van vel-overschot) , terwijl mijn bovenarmen in verhouding altijd best dun zijn geweest ;( ....

Maar er zijn hier dus mensen die echt dunnere armen hebben gekregen zonder loshangend vel :oo ?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:33

Ik ben slank, maar ik kan niet zeggen dat mijn armen slank zijn, dus ik denk niet dat het per definitie helpt om af te vallen. (Natuurlijk geldt dit voor sommige mensen wel)
Dus stiekem hoop ik ook op andere tips dan afvallen :+

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 08:53

SplashIsLief schreef:
Ik ben slank, maar ik kan niet zeggen dat mijn armen slank zijn, dus ik denk niet dat het per definitie helpt om af te vallen. (Natuurlijk geldt dit voor sommige mensen wel)
Dus stiekem hoop ik ook op andere tips dan afvallen :+

Ja dat heb ik dus ook, hieronder een foto van toen ik maatje 34/36 had (heb nu maat 38/40) op die foto was ik echt heel slank maar zoals je ziet heb ik daar ook al forse bovenarmen ;(
Afbeelding

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:13

Suzanne F. schreef:
Als je afvalt, vallen je armen ook af. Krachttraining werkt niet echt. Blijven ze fors van, worden alleen strakker.

Dat dacht ik ook, totdat m'n armen ineens heel dun werden ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:34

phormicola schreef:
Suzanne F. schreef:

Dat dacht ik ook, totdat m'n armen ineens heel dun werden ;)

Dan heb jij mazzel gehad. Ik werd dus wel Schwarzenegger. :D

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 14:20

ik hoor hier afvallen... Ik heb net zulke armen als TS, met dikke spierballen ook nog als ik aanspan maar heb maat 32/34 en weeg 46 kilo bij en lengte van 1.58m. Ik zit vaak al op randje ondergewicht en meer afvallen is nou net niet de bedoeling. Met krachttraining krijg ik enorm dikke spierbundels omdat ik veel korte spiervezels en aanleg voor bodybuilding heb (aldus fysio).
Dusse, nog meer tips? :D

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:55

Ik train zelf ook mijn armen en bij mij worden ze wel strakker
Het zij dan wel spieren maar heb liever gespierde armen dan bungelende kipfilets :')