Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
marjolein_el schreef:50 kilo op je 18e, dan zit je volgens mij al op ondergewicht. Dus die paar kilo's erbij zijn echt niet erg!

). Ik ben op het moment redelijk slank maar heb wel een BMI van 27. De 25 red ik denk ik niet, maar ik durf me echt wel te vertonen op het strand
Fiffill schreef:marjolein_el schreef:50 kilo op je 18e, dan zit je volgens mij al op ondergewicht. Dus die paar kilo's erbij zijn echt niet erg!
Ik weeg 53 kilo en ben prima op gewicht. Niet iedereen is lang.
TS, hoe lang ben je? Wat is je BMI? BMI is een indicatie, dus niet per se het gewicht dat je moét wegen.
Ibbel schreef:Hoe lang ben je? Als je langer bent dan 1.55 is er niets aan de hand. Praat jezelf geen overgewicht aan als je dat niet hebt. Vrouwen horen rondingen te hebben.
(een redelijk buikje dan
)Magrathea schreef:Wat is je BMI? Want zolang dat onder de 25 zit is er niks aan de hand.
En je schrok ervan? Dan zag je het blijkbaar niet aan jezelf. Ik ben van mening dat je niet af hoeft te vallen als je jezelf er goed uit vind zien (uitzonderingen daar gelaten). Ik ben op het moment redelijk slank maar heb wel een BMI van 27. De 25 red ik denk ik niet, maar ik durf me echt wel te vertonen op het strand
princesmax schreef:marjolein_el schreef:50 kilo op je 18e, dan zit je volgens mij al op ondergewicht. Dus die paar kilo's erbij zijn echt niet erg!
wat heeft dat met je leeftijd te maken?
Ik ben 23 en weeg 48kg maar dat komt omdat ik maar 1.50m groot ben
marjolein_el schreef:Nee dat is waar, maar ik ga er even vanuit dat ze een gemiddelde lengte heeft.

) hackny schreef:Magrathea schreef:Wat is je BMI? Want zolang dat onder de 25 zit is er niks aan de hand.
En je schrok ervan? Dan zag je het blijkbaar niet aan jezelf. Ik ben van mening dat je niet af hoeft te vallen als je jezelf er goed uit vind zien (uitzonderingen daar gelaten). Ik ben op het moment redelijk slank maar heb wel een BMI van 27. De 25 red ik denk ik niet, maar ik durf me echt wel te vertonen op het strand
nou ik zie het voornamelijk aan mijn heupen
ik paste eerst S en nu M