iedere drogist verkoopt ze, ook bij de apotheek kan je ze kopen op vliegvelden is alles vele malen duren dus daar zou ik ze niet kopen persoonlijk en als je ze niet kan vinden kan je altijd nog een flinke hap kauwgom nemen
Ik heb ze wel in het vliegtuig gekocht. Kosten toen 8.95, ook niet de hele wereld dus!
Christiene
Geplaatst: 22-02-12 18:00
ik heb ze ook altijd bij de drogisterij weg.. laastste keer moest ik er wel 3 bij langs..voor ze er waren. waren allemaal uitverkocht.. en schijnbaar bestellen ze het pas tegen juni ofzo en niet in mei.
Ik zoek eigenlijk de 'plug in' de blauwe. Die schijnen heel goed te zijn.
Karin
Geplaatst: 23-02-12 09:26
Ik gebruik mijn concertdoppen van Beter Horen ook in het vliegtuig. Ze werken allemaal volgens hetzelfde principe: een 'plug' met een tunneltje erin waardoor je geluid blijft horen én waardoor de druk gedoseerd van je trommelvliezen wordt geleid. Maar ze zijn er ook voor verschillende doeleinden, Pluggerz heten ze.
TS, Ik denk dat je EarPlanes bedoelt, die blauwe. Je kan ze kopen bij de drogist. Voor mij zijn ze echt onmisbaar als ik ga vliegen. Ze werken heeeel goed bij mij!
Ik heb oordoppen gekocht bij de Horticoop en bij een drogisterij kan je ze ook kopen.
Anoniem
Geplaatst: 23-02-12 21:28
oropax (ofzo) werken het beste Zijn een soort wax dingetjes die je in je oor moet friemelen.... Je kunt ze bij apotheek gewoon halen enzo.
Die schuimrubberen dingen werken ook wel heel goed, maar je moet ze wel 10 seconde in je oor aandrukken heb ik ontdekt Daarvoor vond ik ze nooit zo top, haha