Wangen kapot bijten bij stress/zenuwen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

Wangen kapot bijten bij stress/zenuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 12:56

:wave:

Geen idee of het hier goed staat hoor, maar anders word het vast wel verplaatst :)

Als ik zenuwachtig/gestresst ben of als ik me rot voel bijt ik mijn wangen kapot.
Ik heb altijd kapotte wangen en het is super irritant, het doet geen pijn 'meer' en daarom blijf ik het doen.
Geen idee hoe ik er vanaf kom, ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit doen/deden?

Anoniem

Re: Wangen kapot bijten bij stress/zenuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:57

Ik doe het ook, heb bijna altijd kapotte wangen. Geen idee hoe je er vanaf komt. Misschien kauwgom?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:58

doe het nog steeds, heb hele strepen aan de binnekant van mijn wangen :) moeilijk om vanaf te komen denk ik.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 13:04

Kauwgom, ik heb echt heel vaak kauwgom, maar die doe ik dan achter mijn kiezen en dan doe ik het alsnog. Hoop wel dat ik er ok vanaf kom.. :P

Aleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:06

Ik voel me ook heel erg aangesproken. Ik heb sinds donderdag toetsweek en nu ik dit lees betrap ik mezelf ineens op mijn wangen bijtend. :+ Had het helemaal niet door ook, maar heb ook strepen aan de binnenkant van mijn wangen, dus ik lees even mee. :=

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:25

Heel herkenbaar, nadat bij mij mijn vingernagels er helemaal aan zijn, zijn mijn wangen aan de beurt. Ik lees dus even mee voor de gouden tip. Kauwgum werkt bij mij jammer genoeg niet hiertegen.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 23:35

Bij mij ook niet.. :n
Ik hoop ook dat er iemand met de gouden tip komt ! :P

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 03:00

ik doe dat met mijn lippen, dan trek ik daar vellen vanaf met mijn tanden

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:24

ik herken dit beeld, alleen doe ik het niet met mijn wangen maar met mijn lippen. Trek ik de velletjes vanaf. Met mijn vingers (duimen) exact het zelfde. Op mijn lippen bijten heb ik nog wel door, maar mijn duimen niet meer.

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:12

princesmax schreef:
ik doe dat met mijn lippen, dan trek ik daar vellen vanaf met mijn tanden

Hier ook een, mijn lippen zijn nu helemaal kapot en schraal maar ik kan er niet mee stoppen.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:00

Ik doe dit alleen in mijn slaap als ik stress heb.... gelukkig heb ik dat niet vaak :) Ik zou niet weten wat je ertegen kunt doen... misschien een elastiekje om je pols doen en zodra je merkt dat je kauwt dat stiekje laten schieten tegen je arm? Hiermee doorbreek je de circel :)

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:51

Bij mij help labello (ik bijt op mijn lippen) - zodra ik bijt smeer ik het er dik op zodat de velletjes niet zo makkelijk te bijten zijn. In het begin doet het niet veel, maar mijn lippen zien er nu een stuk beter uit!
Alleen als ik echt stress or mijn labello verlies gaat het nog fout!

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:09

Labello smeren moet je niet aan beginnen, dan blijf je schrale lippen houden en velletjes trekken. Net als vaseline etc. op je lippen smeren, als je eenmaal begint met smeren kun je moeilijk stoppen.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:16

Ik doe het ook als ik last heb van stress, zenuwachtig ben of iets moeilijk vind. Meestal maak ik mijn wangen kapot, maar soms ook de binnenkant van mijn lippen. Ik bijt gewoon door tot bloedens aan toe, na een tijdje door het ook geen pijn meer, duus dan ga ik vrolijk verder.. Geen idee hoe ik (we) er van af kom(en). Als mijn vriend me er op betrapt dan zegt ie er wat van dan stop ik en probeer ik me er bewust van te worden dat ik het doe en als ik dan een tijdje stop geneest het weer en dan bijt ik een tijdje niet meer. Maar zo gauw ik weer last van stess ofzo heb komt het weer terug.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:24

Als iemand trouwens de gouden tip heeft tegen wangen/lippen kapot bijten heeft diegene dan misschien ook een tip voor nagels en nagelriemen bijten? Inmiddels zijn mijn nagels weer ieniemienie stompjes en geen nagelriemen te bekennen :P. Natuurlijk gaan je vingers daar waanzinnig van ontsteken, dus ook daar wil ik van af.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:32

Ik heb het ook! Het is begonnen toen ik mezelf afleerde om op mijn nagels te bijten. Ik bijt altijd mijn lippen ontiegelijk kapot. Dan doe ik er maar lipgloss op en bijt ik er niet op vanwege de vieze smaak.