Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
, de bult is trouwens hard en is al duidelijk aanwezig met gewoon zachtjes over mn been te voelen.

ophoping van gestold bloed = hematoom twinducklin schreef:Het zou heel goed bloed kunnen zijn dat zich opgehoopt heeft, blauwe plekken doen wel vaker rare dingen. Heb je pijn eraan? Erger als van te voren? In rust of beweging? Hoe groot is de bult? Is hij warm ? Zo nee zou ik niet in het weekend naar de huisarts gaan, zoja zou je even voor de zekerheid kunnen langsgaan.
Maar het was bij mij ook opeens na een paar dagen dik geworden en er ontstonden ook verhardingen en het was een ware discotheek
De verhardingen hielden zeker 2,5 maanden aan, nu beginnen ze pas een beetje te verminderen. Ik had een botkneuzing omdat ik de trap tegen de zijkant van mijn scheenbeen kreeg en mijn kuit en had ook een ingescheurde spier. Je kan er niets aan doen, het enige is rust geven maar wel gewoon door gaan
Ik zat overigens toen op een bmx fiets waarvan de remmen braken. De keuze was over mijn oppaskind heen of op een berg afval inrijden. Ik koos het 2e. Ging niet eens heel hard, maar kennelijk was de tik hard genoeg voor die plek..