Iemand meer last hier van?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Iemand meer last hier van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 12:11

Goedemiddag dames,

Ik heb al een tijd het probleem dat ik niet ongesteld word soms 3 maanden lang niet.. en dan in een keer 2 maanden weer wel, jullie begrijpen dat het elke keer vervelend is om zwangerschaps testen te doen etc.

Nu is het zo dat ik afgelopen maand niet ongesteld ben geworden, maar wel elke keer tussentijdse bloedingen heb gehad, gewoon door de pil heen.. en dus niet in de stopweek.

Ik slik mijn pil gewoon goed, en heb de dokter ook al gevraagt wat het kon zijn.. hij zei dat het zou kunnen komen door de pil, maar hij snapt niet waar de tussentijdse bloedingen vandaan komen.
nu wil hij toch verder gaan kijken binnenkort

Wie heeft hier nog meer last/ ervaring mee?

Groeten,

Sharon

Tierania_

Re: Iemand meer last hier van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:36

Ik heb sinds een half jaar ook elke week tussen tijdse bloedingen. Eigenlijk gewoon elke dag wel.
Maar niet zoveel.. Heb al 3 verschillende pillen gehad maar heb het nog steeds. Ik wordt wel gewoon in mijn stopweek ook ongesteld.

Anoniem

Re: Iemand meer last hier van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:43

Heb ik ook gehad, de onregelmatigheid, ik had een veel te hoog testosterongehalte. Vaak is het hormonaal te verklaren.

Verder kan je met tussentijdse bloedingen ook gewoon een te lichte pil hebben. Hier had ik voorheem de diane, toen de microgenon30 en daarna maar aan de microgenon 50, maar daar werd ik misselijk van. Dus tegenwoordig maar pilloos.