Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Niet zo'n duur kreng hoor, gewoon een grote fitnessbal van Rucanor die €15 kostte. Ik vind het heerlijk en merk echt dat het een stuk beter is voor mijn rug! 
Vjestagirl schreef:Platte schoenen is niet echt een optie, het is geen formeel kantoor, maar het is wel de bedoeling dat we netjes gekleed gaan, en een paar hakken hoort daar gewoon bij (bijv onder een spijkerbroek). Een ander type stoel is er niet, dat was het probleem...
heb namelijk een probleem met mijn voet waardoor ik geen hakken aan kan.sallandval schreef:Vjestagirl schreef:Platte schoenen is niet echt een optie, het is geen formeel kantoor, maar het is wel de bedoeling dat we netjes gekleed gaan, en een paar hakken hoort daar gewoon bij (bijv onder een spijkerbroek). Een ander type stoel is er niet, dat was het probleem...
Als dat zo was dan zou ik dus niet netjes gekleed kunnen gaanheb namelijk een probleem met mijn voet waardoor ik geen hakken aan kan.
En als er een bal kan worden aangeschaft kan er toch ook een andere stoel worden aangeschaft?
Vjestagirl schreef:Ok, dan zeg ik het anders: ik kan niet mijn complete garderobe omgooien om allerhande broeken te kopen waar platte schoenen onder kunnen (die ik dan ook weer moet kopen) te dragen, dat heb ik gewoon niet. Ik loop altijd op gympen, en ik heb mijn huidige garderobe samengesteld uit samenraapsels van de afgelopen jaren.
.Dat scheelt alCitaat:De stoel/bal/kruk kan ik eventueel van het bedrijf krijgen.
Persoonlijk zou ik een bal niet prettig vinden voor de hele dag, en als je hakken aan hebt lijkt het mij een hele balanceer-oefening. Maar ieder zijn ding natuurlijk!sallandval schreef:Vjestagirl schreef:Ok, dan zeg ik het anders: ik kan niet mijn complete garderobe omgooien om allerhande broeken te kopen waar platte schoenen onder kunnen (die ik dan ook weer moet kopen) te dragen, dat heb ik gewoon niet. Ik loop altijd op gympen, en ik heb mijn huidige garderobe samengesteld uit samenraapsels van de afgelopen jaren.
'kan niet' kan dus in principe worden vervangen voor 'wil niet' of 'heb ik het geld niet voor over', dat klinkt al heel anders. Platte schoenen aan lijkt mij niet veel meer dan een kwestie van een paar platte schoenen kopen, of een paar van die hele lage Uggs die je aankunt als je achter je bureau zit.. bij vergaderingen etc. zou je dan de hakken weer aan kunnen doen. Maargoed ik heb dan ook weinig last van een fashion sense.
Dat scheelt alCitaat:De stoel/bal/kruk kan ik eventueel van het bedrijf krijgen.Persoonlijk zou ik een bal niet prettig vinden voor de hele dag, en als je hakken aan hebt lijkt het mij een hele balanceer-oefening. Maar ieder zijn ding natuurlijk!
Volgens mij is elke dag op dezelfde manier lopen en zitten (met of zonder hoge hakken) gewoon niet erg rugvriendelijk http://www.triggerpoint.be/index.php?option=com_content&view=article&id=77:highheels&catid=3:health&Itemid=29

Tessa_1 schreef:En gewoon iets onder de poten van het bureau schuiven zodat het bureau hoger staat?
Dan kan je wel je zelfde stoel en bureau blijven gebruiken en heb je je bureau iets hoger staan?
Is waarschijnlijk nog goedkoper voor het bedrijf ook