Vraag aan jullie :
Wanneer kon je weer fatsoenlijk rijden met gebroken bovenarm?
Ik ben vrijdag in de les vn mn paard gestuiterd na een rare bok van h em: gevolg gebroken bovenarm
Nu ben ik verder niet bang voor mn paard, gister voor het eerst weer heen geweest, hij hinnekte naar me en kreeg meteen een warme neus op mn wang gedrukt. (gelukkig vind ie me nog lief
)Nu hebben we hem toch even verder bekeken en lijkt hij vrij gevoelig op de rug, vandaar zijn uitspatting denk ik. verder is het echt n super braaf paard.maar afgelopen dagen werd hij toch wat gevoeliger, protesteerde wat... en wat roept iedereen bij een 3,5 jarig paard : Puberen! Al geloof ik daar niet zo in, maar ik moest maar even doorrijden en doorzetten.
Mja waren verder geen rare dingen aan hem te zien, nie kreupelig oid. Na mijn val zijn we dus even zn rug gaan bevoelen ed
Gaan dus afspraak maken in Vinkega voor zn rug
Nu, wat als arm weer goed is?
Mijn vertruwen is nu wel redelijk geschaaft.. als ik er aan denk om weer op te stappen is mijn 1ste reactie: LEUK!! daarna volgt toch de een beetje angst.. wat als??
Hoe hebben jullie het weer opgepakt? meteen opgestapt of eers weer wat grondwerk ed?
Graag wil ik tips ed ! Want hem verkopen.. voor geen goud!!
Hij word nu de komende tijd gereden door mn instructrice, dus consequent word ie nu wel gereden.
Help?!
Hoe stom het ook klinkt.. Ik was vooral bang voor de pijn en dat mijn plaat zou losschieten. Nu weet ik dat dit niet het geval is en heb ik geen angst meer!