Eergisteren ondekte ik een verdikte strengetje vanaf mijn tepel naar de onderkant van mijn rechterborst. Je kan het strengetje echt vastpakken. Iemand ervaring mee wat het is? Ik ben niet zwanger, en geef ook geen borstvoeding meer ( 3 jaar geleden) Ik heb geen idee of dit vaker bij vrouwen voorkomt ofdat het toch verstandig is om naar de huisarts te gaan. Kan ik zonder borstvoeding te geven een verstopt melk kliertje hebben? Hopelijk kunnen jullie mij hier meer over vertellen.
Kijk of je het kunt wegmasseren, klinkt als een melkkanaaltje. Als het blijft of je krijgt koorts kun je idd naar de huisarts gaan. Vlgs mij kan dat gewoon hoor, net als mminimale melkproductie als je bv ongesteld bent.
Nifinao
Geplaatst: 12-02-12 12:06
Klinkt inderdaad als een melkkanaaltje. Maar als je je ongerust maakt, gewoon morgen je huisarts bellen. Dan weet je het zeker en hoef je jezelf niet langer ongerust te maken.
Bedankt voor jullie reacties, ik kan het niet weg masseren en het doet ook niet echt pijn. Hoe snel zou dit weg moeten zijn? Als het woensdag nog niet weg is bel ik voor de zekerheid de huisarts maar.... Ben alleen niet zo'n huisarts fan...