Al mijn hele leven heb ik last van ontzettend veel moedervlekken. Nou heb ik daar op zich best vrede mee, alleen er zijn een paar waar ik niet zo blij mee ben.
In mijn gezicht zitten ontzettend veel moedervlekken ( heb ze geteld en kom uit op 30/40 stuks). Het ergste is nog wel dat er ieder jaar steeds meer bij lijkt te komen. Nu wil ik 3 moedervlekken laten verwijderen, twee in mijn gezicht en een op mijn rug. De moedervlek op mijn rug moet sws verwijderd worden i.v.m. jeuken en bloeden. De andere twee wil ik laten weghalen, omdat ik vind dat deze mij een norse gezichtsuitdrukking geven " puur voor de uitstraling dus".
Nu ben ik ontzettend bang dat ik littekens in mijn gezicht krijg. Ik wil hier stiekem toch wel mooier van worden en niet lelijker.
Ik zou graag van jullie medebokkers willen weten hoe jullie moedervlekken zijn verwijderd, of je er grote littekens aan over hebt gehouden en wat de kosten zijn. Ook ben ik erg benieuwd naar jullie mening over laserbehandelingen, ze zeggen namelijk op internet dat deze behandeling bijna geen littekens veroorzaakt. Klopt dit?

.
.
. Volgens mij zijn de kosten toen vergoed door de verzekering. Ik heb trouwens best een tijdje een trekkend gevoel gehad. Slapen was de eerste week niet echt fijn aangezien ik alleen nog op mn zij kon liggen. Ook mag je er een tijdje niet mee douchen (of afplakken) en sporten (al is dat is je gezicht niet zo'n probleem lijkt me tenzij je hele gekke hoofden trekt).