rechte pony? Extra lagen? Permanent(al zal je haar dan wel iets korter worden) Bovenkant kort achterkant lang (desnoods aan 1 kant) Tsjaaa zo zijn er zat dingen natuurlijk...
Laagjes liever niet aangezien ik al heeeel dik haar heb.. ik ga wel ff een foto plaatsen mischien hebben jullie dan een idee. Ik vind een zeikant en dan tot net achter het oor heel kort en de rest lang wel heel mooi alleen ik weet niet of het wel zal staan. Ik ga ff een foto plaatsen
Anoniem
Geplaatst: 10-02-12 13:13
Oke, alleen maar fot's van feestjes dus let niet op de rest haha:$ Niet echt geweldige foto maar goed. Dan heb je een idee
ik zou dan zonder die plukjes doen,, ik denk dat zoiets je wel erg gaaf zal staan!
Anoniem
Geplaatst: 10-02-12 13:27
Ja dat zei ik net ook al inderdaad.. Spannend ik denk dat ik die ga doen? OMG ik ga een foto plaatsen als ik het heb.. Nog andere idieen dat kan nog hoor, over eek kwartier ga ik kiezen en over een uur hebben jullie een foto. Maar ik denk dat je wel een heel goed kapsel moet hebben wil je deze voorbijdoen
Anoniem
Geplaatst: 10-02-12 13:27
Tinkels
Geplaatst: 10-02-12 13:28
4 is inderdaad erg leuk!
Anoniem
Nummer 4 en 5 zouden je goed staan denk ik! Eventueel nummer 4 idd zonder die plukjes dus gewoon kort.
Anoniem
@ share Hou nou op hahaha ik kom er straks niet meer uit.....