Al een aantal dagen geen trek.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Al een aantal dagen geen trek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 21:07

Hi,

Ik heb nu al een aantal dagen totaal geen trek, ik drink wel genoeg.
Werd van de week al misselijk wakker, en hoefde maar aan m'n ontbijt te denken en werd gewoon misselijker bij de gedachten.
Heb redelijk zwaar werk en zelfs daarna heb ik totaal GEEN honger/trek, we hebben vanavond rond een uur of 19:30 gegeten.
Heb al redelijk weinig opgeschept en heb het wel op kunnen krijgen maar ben nu weer lichtelijk misselijk.

Heb vandaag ook bijna niks gegeten, heb vanmorgen alleen een beker drinken gehad en 's middags een broodje en later 1 koekje en net om 19:30 een beetje rijst met Curry.
Normaal eet ik echt 's morgens ontbijt (kwark met Zemelen) en op het werk fruit en wat te drinken in de 1e pauze en de 2e pauze zeker 4 tot 6 boterhammen.
Dat krijg ik dus echt niet weg, en 's avonds eet ik soms misschien wel 2 x zoveel.

Wat zou dit kunnen zijn?

Grapjasjes12

Re: Al een aantal dagen geen trek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:02

Een opkomend/niet doorbrekend buikvirusje?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 15:45

phormicola schreef:
Een opkomend/niet doorbrekend buikvirusje?

Geen idee, weet wel toen ik weer begon te werken dat iedereen op mn werk (zeg gerust 10 collega's) een buikgriepje hebben gehad.
Ik ben op 23 Januari weer gaan werken en een week daar voor waren ze allemaal stuk voor stuk ziek.
Begin nu weer wel gelukkig wat rustig trek te krijgen, maar niet zo erg als normaal.