hallo mensen! ' ik heb tijd geleden mijn haar kersenzwart geverft maar ik wou het weer blond hebben heb het toen met garnier ontkleuring ontkleurd maar het werd toen fel oranje ben toen naar de kapper geweest die heeft het gebleekt maar het bleef nog roze /oranje wel lichter ze hebben het toen blond geverft maar het is nog meer oranje dan blond ? weten jullie hoe ik weer blond krijg? mijn eigen haarkleur is ook blond.. kan ik het denk je nog een keer lichtblond verven dat het nog blond word na nu nog een keer verven? of zou dat niet werken?
Van kersenzwart naar blond is nogal een verschil. Je kunt het natuurlijk vaker proberen te blonderen, maar of je dat wil is een tweede... Blonderen is erg slecht voor je haar. Misschien kun je het zo laten (als het niet al te erg is) of anders donkerblond of lichtbruin verven en dat laten uitgroeien?
van zwart(ook al is het kersenzwart) terug naar blind is bijna niet te doen , al helemaal niet zonder je haar af te slachten, dat kun je beter veel geleidelijker doen , blond verven is toch bleken en je haar gaat daar echt goed stuk van, een keertje is te doen, maar meerdere keren na elkaar, dat is funest.
ik zou nu eerder een kleur kiezen die de rare kleuren (ik had op een gegeven moment oranje, geel, groen en blauw haar door het bleken ) bedekt en over een tijdje pas weer een stap verder zetten...maar kans is dat het er gewoon uit moet ggaan groeien