gyno dactarin --> Wie nog meer zoveel pijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

gyno dactarin --> Wie nog meer zoveel pijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 21:40

vorige week capsules gyno dactarin gekregen braaf ingebracht maar wat een pijn heb ik hier nog steeds van! wie heeft dit ook gebruikt en had je er last van?

Odysseus

Re: gyno dactarin --> Wie nog meer zoveel pijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:08

Heb wel vaak gehoord dat het eerst de klachten verergerd voor het verbeterd.

Heb laatst een kuur van 14 dagen met gyno dactarin gekregen maar dan met van die sigaren erbij om het helemaal in te brengen. Heb toen nergens last van gehad.

Anders even je HA raadplegen ... zeker omdat het al een week geleden is en je er nog steeds last van hebt.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 00:48

Ik heb ze in het verleden ook weleens gehad, maar ik voelde er niks van? Enige verschil is dat mijn klachten verdwenen en dat ik van het gezeur downunder af was.... Maar pijn, nee.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 09:09

ik had het ook, bleek een allergische reactie te zijn, toen heb ik een tablet/capsule gekregen met een ander werkend bestanddeel en weg was de pijn :j gewoon even je ha bellen en even de bijsluiter lezen :)

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 09:52

Ik weet wel over wat voor soort klacht dit gaat helaas. Kan zeer hardnekkig zijn en ook vaak terug komen.
Voortaan difflucan vragen aan de dokter. Is gewoon een capsule die je moet slikken. Stuk minder gepruts en gaat daarbij door je hele lichaam zodat het beestje uit je systeem is. Daktarin helpt alleen op de plek waar je last van hebt maar je blijft jezelf ongemerkt steeds terug besmetten.
Sinds ik difflucan gebruik komt het een stuk minder snel terug.