rode en droge ogen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

kevaro

rode en droge ogen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 10:19

hoi allemaal,

ik zit met een probleem,
ik heb sinds een weekje ofzo een hele rode huid over mn ooglid en ook onder mn oog.
het is ook een beetje droog en een beetje dik.
ik vind het echt een heel lelijk gezicht net of ik een blauw oog heb of juist heel slecht heb geslapen.
sinds kort heb ik ook een klein plekje onder mn lip, ook heel rood en droog.
dacht eerst aan een koortslip maar het is bijna het zelfde als bij mn oog.
heeft iemand hier dit ook, of iemand die weet hoe het komt en het belangrijkste hoe het weer weg gaat.
mijn moeder heeft wel een afspraak bij de huisarts gemaakt vanmiddag maar ik dacht misschien iemand die er hier ervaring mee heeft.
ik gebruik wel foundation, maar ik ben niet overgestapt naar een andere ofzo, dus ik denk niet dat het een allergie is.
ik hoop echt dat iemand hier iets op weet want ik vind het echt 'lelijk' en het geeft ook een branderig gevoel ik wil er gewoon heel graag van af.

Alvast bedankt !
:wave:

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:32

Het kan een ontstoken oog zijn.
Ik zou in elk geval even geen make up erop doen, daar verstopt het nog meer van.

Esther_r20

Re: rode en droge ogen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:34

Komt het niet omdat de lucht door de vrieskou nu zo droog is? Mijn gezicht is nu ook droog schaal en op sommige plekken rood en trekkerig

kevaro

Re: rode en droge ogen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 10:39

@vamp; jaa ik heb op dit moment ook helemaal niks op ;) alleen vind het zo raar dat ik het nu ook bij mijn lip krijg.

@esther_r230; jaa het zou kunnen alleen het ziet er echt raar uit super droog en net of ik wallen heb heel raar.