s'avonds altijd verstopte neus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Robijn__

s'avonds altijd verstopte neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 21:50

Waar ik ook ben.... overal is het.
Ik krijg altijd als ik wat moe ben een verstopte neus... het maakt niet uit of ik lig zit of sta..
GEK word ik ervan, en ik heb geen idee wat ik er tegen moet doen.
Elke dag neusspray is ook niet goed, maar zo kan ik ook niet slapen.
Meeer mensen hier dit probleem ook hebben?

ShannonJuul

Re: s'avonds altijd verstopte neus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:53

Jep.. Maar ik heb het alleen als ik ga liggen. Ik noem het ook wel: een neussprayverslaving..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:56

Neti pot. Google het maar. Op youtube zijn ook wel filmpjes. Echt, het is misschien wat raar en in het begin even wennen, maar het werkt zoooo goed. Als ik verkouden ben doe ik het voor het slapen gaan en heb ik de hele nacht een open neus.

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:09

Ook ik heb daar erg last van.
Ben er een aantal jaar geleden ook mee naar de kno-arts geweest. Heb allemaal testjes gehad enzo voor allergieën e.d. Maar er kwam niks uit.
De arts gaf aan dat het waarschijnlijk een soort overgevoeligheid is, die hij de laatste tijd wel vaker bij jongere mensen zag.

Het is zo irritant! Elke avond begint het, het maakt niet per se uit of ik in de slaapkamer ben of op de bank lig. Ik vind het zo vreemd. Ik voel me dan ook echt niet lekker en word er chagrijnig van. Smeer mij ook elke avond in met Vicks. En overdag is er verder niks aan de hand. (behalve met bijvoorbeeld vergaderingen e.d. als er veel mensen in een kleine ruimte zitten)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:11

idd een neusdouche (neti pot) doen voor het slapen en zorgen voor een goede temperatuur; waarschijnlijk is het erg droog/warm op je slaapkamer?