Iemand ook zo'n hardnekkig buikgriepvirus gehad?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Iemand ook zo'n hardnekkig buikgriepvirus gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 13:30

Ik heb er inmiddels echt genoeg, en trek het gewoon niet meer.

Woensdagmiddag ben ik naar de huisarts geweest. Ze had het sterke vermoeden dat het een blindedarmontsteking was, dus hup naar de SEH toe. Daar aangekomen moest ik bloedprikken, in een potje piesen en bloeddruk meten etc. Daarna een lichamelijk onderzoeken van de co-assistente en een SEH-arts en weg waren ze weer :+ Na een 10 minuten kwamen ze terug met een chirurg die ook dacht aan de blinde darm en er eigenlijk wel zeker van was dat ik uiterlijk de volgende morgen wel op Ok zou verschijnen.
Ik werd dus opgenomen. Echter de volgende dag was het bloed weer helemaal genormaliseerd ten opzichte van die dag ervoor >;) erg vreemd dus hup, een echo....die ook helemaal normaal was. Maar ik had inmiddels ook koorts dus toch nog maar een nachtje blijven. Vrijdag was het bloed ook goed dus mocht gelukkig weer naar huis. Conclusie van de chirurg: mogelijk een virus....gewoon uitzieken dus.

Maar de pijn blijft in m'n rechteronderbuik, inmiddels begin ik ook pijn te krijgen in m'n rechterbovenbuik. Ieder hapje of slokje dat ik neem verergerd de pijn in m'n bovenbuik en blijft lange tijd 'dwarsliggen' in m'n maag. Inmiddels ook 0,0 aan energie meer...ik ben gewoon op.

Iemand ooit zo'n hardnekkig virus gehad?

Vala

Re: Iemand ook zo'n hardnekkig buikgriepvirus gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:32

Een kennis van mij heeft ook al een week of 2 zo'n virus en die is ook goed beroerd geweest, ze hebben zelf s een maagonderzoek ed gedaan maar bleek toch ook een virus te zijn. beterschap!

_Anouck

Re: Iemand ook zo'n hardnekkig buikgriepvirus gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:21

2 jaar geleden heb ik dat ook gehad..

Was al 3 weken lang niet helemaal lekker! Misselijk, kotsen, dan weer een paar dagen 'beter'en vervolgens weer hetzelfde.

In een weekend nam de pijn toe. Kon niets meer eten of drinken. 's nachts is de pijn onderin mijn buik zo heftig geworden dat ik gewoon echt niet meer wist wat ik moest doen. Paracetamol werkte niet. Op naar de huisartsen post. Daar constateerde ze een buikvirus. Naar huis gestuurd met ibuprofen en ors.

Na enkele dagen was de pijn iets afgenomen, maar nog steeds niet goed. Kon nog steeds niks eten. Naar de huisarts, omeprazol gekregen en ik moest heel veel yakult drinken. En mocht rustig aan weer beginnen met kleine hapjes eten.

al met al 6 weken ziek geweest.