Philips epilator

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marloesxx

Philips epilator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 11:59

hee allemaal,
Ik zit eraan te denken om deze epilator van philips te kopen ;
http://shop.philips.nl/store?Action=Dis ... =224845500

Ik wou even weten of iemand ervaring heeft met dit product, of iets erover te melden had.
En ik wou even weten hoe zeer epileren ongeveer doet :=
Ik ben namelijk heel bang dat het zo zeer doet dat ik em nooit ga gebruiken, iemand een vergelijking met iets waardoor ik weet hoe pijn het doet :P ?
groetjes Marloesxx

daNiielle_

Re: Philips epilator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:05

Die heb ik ook, werkt prima.

Hoe pijn het doet.... Dat ligt er aan of je een mietje bent? :D
Ben zelf niet zo kleinzerig maar het is wel even doorbijten. Als je eenmaal bezig bent dan gaat het wel, de eerste stukjes doen het meest pijn vind ik.

Een vergelijking...Ga ik even over nadenken, kan zo niks bedenken.

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 12:06

daNiielle_ schreef:
Die heb ik ook, werkt prima.

Hoe pijn het doet.... Dat ligt er aan of je een mietje bent? :D
Ben zelf niet zo kleinzerig maar het is wel even doorbijten. Als je eenmaal bezig bent dan gaat het wel, de eerste stukjes doen het meest pijn vind ik.

Een vergelijking...Ga ik even over nadenken, kan zo niks bedenken.

Haha oke :) Ik weet niet of ik een mietje ben haha. Maar werkt ie ook onder je oksels goed (als je em daar voor gebruikt :P) want er staat een reactie bij dat ie het daar niet goed doet..

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:08

Dat gaat bij mij bloeden..Doe er alleen mijn benen mee. :)

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 12:11

daNiielle_ schreef:
Dat gaat bij mij bloeden..Doe er alleen mijn benen mee. :)

Okee en dan gewoon oksels scheren.. ja daar kan ik mee leven haha :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:12

Geloof wel dat je een flink vachtje moet laten staan voor je kunt epileren, ik heb er zo een die beweert dat hij zelfs de kleinste haartjes pakt. Nou, mooi niet dus ^)

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 12:15

mayniac_val schreef:
Geloof wel dat je een flink vachtje moet laten staan voor je kunt epileren, ik heb er zo een die beweert dat hij zelfs de kleinste haartjes pakt. Nou, mooi niet dus ^)

Dat weet ik niet, maar er staat dat hij idd halve millimeter haartjes pakt.. maar dat zou niet waar zijn. Ach ik heb maar 1x in de week gym, dus als het iets moet bijgroeien zou dat altijd nog kunnen :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:19

Ja op mijne ook maar hij pakte ze gewoon echt niet :') Heel irritant, want ik scheer mijn benen het liefst iedere dag omdat ik anders kriebelbenen krijg, dus ik heb nooit een vachtje.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:45

Ik vind het wel een beetje te vergelijken met dat je elke keer een prik van een naald krijgt. Wat ook wil helpen tegen de pijn is van te voren je huid even koelen.
Wat ik wel de eerste paar keer had is dat ik bij elk haartje dat ik eruit getrokken had een rood stipje terug kwam. :+
Leek net of ik een enge ziekte had ofzo, maar dat trekt wel weg. Maar je moet dus niet een uur nadat je je benen hebt geëpileerd gaan gymen ofzo.
En onder m'n oksels epileer ik ook niet hoor, lijkt me ook heel erg pijnlijk.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:09

Ik zou dan voor de 7-serie van Braun gaan (Silk-épil), met de hele serie kun je nat en droog epileren wat echt voordelig is omdat het de pijn reduceert. Zeker als je even gebadderd hebt zijn de haarzakjes al wat "losser" dus je trekt ze er zo uit, daarnaast zit er standaart een lampje op die op de huid schijnt terwijl je bezig bent. Dus ook goed zicht in bad.

Je kunt de snelheid van het apparaat instellen (twee standen), voor op je armen of oksels zou ik hem persoonlijk wat zachter zetten. Maar dat is net wat je zelf prettig vind.

1 uur laden voor 40 minuten epileren (netstroom)

Binnen deze serie heb je de 7791WD en de 7181WD; voor je benen, maar je kunt ook je armen er mee epileren.
De 7281WD; Benen en lichaam
En de 7681WD; Benen, lichaam en gezicht
(Verschillen zitten hem in de bijgeleverde opzetstukken)

Je zit wel rond de 100 euro, maar ik durf te beloven dat je hiermee iets beters koopt dan die Philips. :j

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 13:20

JuliaMaria schreef:
Ik zou dan voor de 7-serie van Braun gaan (Silk-épil), met de hele serie kun je nat en droog epileren wat echt voordelig is omdat het de pijn reduceert. Zeker als je even gebadderd hebt zijn de haarzakjes al wat "losser" dus je trekt ze er zo uit, daarnaast zit er standaart een lampje op die op de huid schijnt terwijl je bezig bent. Dus ook goed zicht in bad.

Je kunt de snelheid van het apparaat instellen (twee standen), voor op je armen of oksels zou ik hem persoonlijk wat zachter zetten. Maar dat is net wat je zelf prettig vind.

1 uur laden voor 40 minuten epileren (netstroom)

Binnen deze serie heb je de 7791WD en de 7181WD; voor je benen, maar je kunt ook je armen er mee epileren.
De 7281WD; Benen en lichaam
En de 7681WD; Benen, lichaam en gezicht
(Verschillen zitten hem in de bijgeleverde opzetstukken)

Je zit wel rond de 100 euro, maar ik durf te beloven dat je hiermee iets beters koopt dan die Philips. :j

Ja braun leek mij ook wel een goed product, alleen ik moet idd nog even de prijzen vergelijken :)
Bedankt voor de tip ;) !

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:27

Ik kreeg nooit een gladde huid van epileren.. Ben daarom dus maar weer over gestapt naar scheren. Haartjes die afbreken, haartjes die die niet pakt en ingegroeide haartjes.

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 20:25

Meliaforever schreef:
Ik kreeg nooit een gladde huid van epileren.. Ben daarom dus maar weer over gestapt naar scheren. Haartjes die afbreken, haartjes die die niet pakt en ingegroeide haartjes.

ja dat is wel een beetje een nadeel.. maar ik heb juist met scheren dat ik na 2x scheren een nieuw mesje moet hebben, en dat ik steeds bloed heb en dat ik ook ingegroeide haartjes heb :P dus bij beide heb je veel nadelen.. :\

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:48

Ik heb nog een splinternieuwe van Braunn te koop. één keer gebruikt maar omdat ik een zeer gevoelige huid heb werkt het niet voor mij dus nu ben ik bezig met een flitsbehandeling voor definitief ontharen.

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:54

Ramooontje schreef:
Ik heb nog een splinternieuwe van Braunn te koop. één keer gebruikt maar omdat ik een zeer gevoelige huid heb werkt het niet voor mij dus nu ben ik bezig met een flitsbehandeling voor definitief ontharen.

is het dan niet erg als je het zegmaar van iemand anders zo'n ding gebruikt? Zegmaar hetzelfde als dat je een scheermesje van iemand anders gebruikt :o ?

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:22

Ik denk het niet als het gewoon goed is schoongemaakt. Ik zie ze wel vaker te koop staan. En ik heb toen als test alleen maar mijn enkel gedaan en dat was al te gevoelig voor mij....

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 15:23

Ramooontje schreef:
Ik denk het niet als het gewoon goed is schoongemaakt. Ik zie ze wel vaker te koop staan. En ik heb toen als test alleen maar mijn enkel gedaan en dat was al te gevoelig voor mij....

okee heb je er misschien een foto van :)?

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:52

Yup, ik ben vanavond thuis dan zal ik hem even voor je opzoeken :D

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:19

Je hebt PB

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:31

ik heb ook zo'n "martelwerktuig" ;( *\o/* de 1e x had ik echt zoiets van, wil ik hier wel mee doorgaan? maar scheren duurt mij te lang, is niet effectief genoeg en moet continu weer. Die epilator, welke ik precies heb weet niet, bevalt me toch wel, behalve dat hij idd te korte haartjes niet pakt! _-:(

ook onder de oksel, wel op de lichte stand. hoe vaker je het doet, hoe minder pijn het doet. ik heb er ook doekjes bij, die je eerst moet gebruiken, ter voorbereiding op het scheren.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:34

De eerste keer doet goed zeer (als je bijv. een maand niet heb geschoren). Als je het daarna bijhoudt, doet het amper zeer. Ik epileer mijn benen nu elke maand ongeveer. In de zomer doe ik het elke 2 weken. Ik krijg er helaas wel ingegroeide haartjes van.