last van heel veel dingen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

last van heel veel dingen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 18:19

Lieve bokkers,

al enige tijd heb ik last van verschillende dingen. In oktober kreeg ik bronchitis en dat heb ik nu nog steeds. Heb er toen wel een antibiotica kuur voor gekregen, maar dat heeft maar een klein beetje geholpen.

Toen de bronchitis niet minder werd, kreeg ik een inhalator die ik 3 maanden moet gebruiken, 2 keer per dag. Met dat ding ging het wel beter.

Begin januari ben ik verhuisd en heb een hoop stress gehad. De bronchitis werd weer erger, en afgelopen weekend had ik opeens griep. Nu is de griep voorbij, maar hoest ik me weer een ongeluk. Daarnaast heb ik al erg lang last van een soort van brandend maagzuur (het gevoel dat er echt geen eten meer bij kan, vooral bij alcohol).

Ik voelde vandaag wat raars op m'n tong, alsof er nog eten op ligt. Kijk ik in de spiegel, zijn m'n papillen gewoon ontzettend opgezwollen!

Maandag heb ik een afspraak bij de dokter, maar ik vroeg me af of het toch niet iets samenhangends is, het kan toch niet dat ik last heb van zoveel dingen tegelijk? Nu heb ik even gezocht op internet en vraag me toch af of het geen candida is.

http://www.candida.nl/?content=8

Hier staan wel veel symptomen waar ik last van heb, maar er staan er zo ontzettend veel tussen dat het bijna onmogelijk is om niet 1 van de symptonen te hebben...

Herkent 1 van jullie dit? Ik word langzaamaan wanhopig...

Anoniem

Re: last van heel veel dingen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:54

Wat ik me afvraag... Ik ben nogal bekend met inhalators en astmatische en bronchitisachtige klachten, was die inhalator toevallig Symbicort? Gezien je het tenminste 3 maanden moest gebruiken, denk ik daaraan. Hoe heb je die gebruikt? Voor het eten ja/nee, mond spoelen ja/nee? Een bekende bijwerking bij het gebruik van Symbicort is dat je er een schimmelinfectie van kunt krijgen in je mond.

Toad

Re: last van heel veel dingen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 20:50

het is seretide, die inderdaad ook als bijwerking schimmel in de mond heeft... maar ik heb altijd goed gespoeld. Ik gebruik het 's ochtends na m'n ontbijt en 's avonds voor het slapengaan.