)Heb vorige week bloed laten prikken omdat ik in november griep heb gehad, en sindsdien eigenlijk 's nachts nog steeds last heb van een verstopte neus. Irritant, want dan ga je snurken en met je mond open slapen enzo. Ik kreeg klachten van vriendje over geluidsoverlast
Ik kom 1 keer per week in de buurt van een kat (bij mn oma) en heb daar geen last van, begin niet te niesen, krijg geen traanogen ofzo. Verder ben ik van nature ook niet echt een hele fanatieke poetser in huis (het is niet smerig ofzo hoor, maar ik ga echt niet elke dag met een stofdoek door het huis). Heb een binnenkonijn, is nogal een pluizebol dus daar vliegen wel eens wat haren van rond. Ook daar ben ik op getest, maar dat bleek geen probleem.
Heb sowieso de laatste week minder last, kan weer gewoon door m'n neus ademen snachts. Moet ik nou echt rekening gaan houden met die allergieen? Hoezen voor om mn dekbed kopen enzo? (ik heb een heeeerlijk donzen dekbed, maar synthetisch schijnt beter te zijn?) Aangezien ik momenteel praktisch geen last heb, kan het dan kwaad als ik eigenlijk niks verander?
Deels wordt het ook erg lastig om alles te gaan veranderen.. Ik ben van vrijdag tot maandag bij m'n vriend, daar ligt vloerbedekking door het hele huis, en slapen we op zolder.. Niet stofvrij te houden...
even je huisarts vragen.

), geen vloerbedekking, geen gordijnen, speciaal beddengoed en alles goed schoonhouden dus niet 1 x per week stofzuigen ofzo.
Alles goed schoon houden en beddengoed op 60 graden wassen helpt enorm. Heb ook overal gladde vloeren en leren bank.
Sowieso vind ik dat vies, als er een glas overheen gaat oid krijg je dat er nooit meer uit..