Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik me vaag een beetje misselijk. Van de honger dacht ik
echter toen ik rechtop ging zitten voelde ik dat m'n linkerschouder niet helemaal meer meedeed. Goed, zal wel dacht ik. Gisteravond had ik er ook al een beetje last van.Toen ik me aan ging kleden ging er bij het aantrekken van m'n trui zo'n enorme pijnscheut ddoor m'n schouder dat ik direct weer misselijk was en bijna in tranen stond
Nou ik m'n schouder nog alle kanten op proberen te bewegen maar elke keer weer misselijk en tranen. Oorzaak misselijkheid gelijk gevonden
Met veel moeite mn jas aangekregen en naar de bushalte gegaan. In de bus zelf elke keer weer bijna tranen want elke hobbel deed enorm zeer. Toen de bus even in de file stond voelde ik dat m'n schouder enorm aan het kloppen en zeuren is als ik 'm stilhoud. Zodra ik beweeg gaat het weer zoals ik eerder beschreef.
Aangezien ik eigenlijk al een tijdje een klein beetje zeurderige pijn in m'n schouder heb en hem een paar weken geleden niet naar achter kon bewegen heb ik de dokter even gebeld. Daar kan ik eind van de middag terecht (voordeel van een klein dorpje met veel dokters
)Iemand die het herkent toevallig?
Groetjes,
Warbling
)
Gelukkig is m'n HA niet moeilijk met doorverwijzingen (lees wel eens anders op Bokt zeg, jeetje)