Clipinextensions nu al lelijk geworden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Clipinextensions nu al lelijk geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 23:00

Haai,

ik heb in december voor het eerst clip in extensions gekocht!
Stond heel erg mooi, ze waren prachtig lang en glanzend en je zag ze totaal niet tussen mijn eigen haar!

Helaas zijn ze nu al echt ontzettend lelijk geworden.
Eerst ontdekte ik er grijze haren in en nu zijn ze zó dof geworden en zo ontzettend droog dat ik er van onder er gewoon een stukje heb af moeten halen omdat het zo lelijk is. Het voelt ontzettend nep aan (terwijl het in het begin heel soepel stijl was) en heel hard en het gaat heel erg snel klitten, als ik ze eruit haal moet ik eerst een uur anti klit erin doen voordat ik ze uit de knoop kan halen zonder alles eruit te trekken.

Ik had al een mailtje gestuurd naar de kapper, die gaf me een tip met conditioner (hielp niks) en anders kon ik ze komen laten opknappen voor 7,50. Nadat ik dat geprobeert had een iets 'duidelijker' mailtje gestuurd met dat ik hier echt niet blij mee ben en dat ik toch wel had verwacht er iets langer dan een maand mee te doen. Toen kreeg ik echt droge antwoorden met dat ik ze wel even kon komen brengen, ik ze ook wel door de brievenbus kon gooien enz.
Toen heb ik gezegt dat ik dat echt niet ga doen en ik het erover wil hebben, omdat zij denken dat het nog te redden valt of zo iets.
Terwijl ik eigenlijk gewoon nieuwe wil! Dat is toch niet raar? Binnekort ga ik er dus heen en ik heb het gevoel dat ze dat me echt niet gaan geven en ik wil niet met mijn mond vol tanden staan.
Ik heb niks raars ermee gedaan (niet gefohnt, gekruld ofzo) dus dit is echt volledig buiten mijn schuld om, en ik zou er jaren mee moeten kunnen doen!
Het lijkt mij eerlijk als ik gewoon nieuwe krijg, het kostte wel meer dan een paar tientjes namelijk.
Hoe krijg ik hun zo dat ze mij gewoon een nieuwe set geven?

Ze waren echt ontzettend duur en ik vind dit zo zonde!

Groetjes Jessie

Pauline

Re: Clipinextensions nu al lelijk geworden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:05

Ze verkopen jou een ondeugdelijk product. Ik zou even kijken op de website van de consumentenbond voor je rechten en plichten.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:09

hmm, als ik het zo lees zijn het geen echt0haar extensions maar synthetische. Mijn echt-haar extensions doe ik makkelijk een jaar mee (zo'n 70x dragen gok ik? draag ze niet dagelijks) , met tussendoor een keer bijknippen en eens per 2 maanden een maskertje er in, en ik doe bijna iedere keer dat ik ze draag even stijlen of krullen...
als je een haartje verbrand, welke kleur rook komt er van af? smelt de haar, of wordt het uiteinde zwart/assig en kan je het er af blazen?

heb je een foto van hoe ze er uit zagen, en hoe ze er nu uit zien?

ik zou sowieso even kijken wat je rechten zijn, ze hebben je een -wat Pauline zegt- ondeugdelijk product verkocht wat niet doet wat er beloofd is.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:59

Ook wat bij mij het eerste opkomt, synthetische extensions, want natuurlijk haar wordt echt niet zo snel slecht.
Even testen en ook terug naar de kapper die ze heeft gezet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:01

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel. Klinkt inderdaad wel als synthetisch.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:01

Hoeveel heb je ervoor betaald? En hoeveel grams is het ?

Is er je verzekerd dat het human hair is of is het synthetisch?

Kapot haar is kapot .Dat kun je niet meer herstellen, ook niet met maskers, condioners en andere rommel erin smeren (helaas was het maar zo).

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:38

Ik heb ook eens synthetisch haar gekocht, terwijl ik had betaald voor echt haar, niets aan te doen helaas :)
Nu heb ik bewust synthetisch gekocht en dat is kwalitatief een stúk beter dan het haar dat ik eerder had.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 20:17

Neeee mensen het is gewoon helemaal echt!
Daarom is het zo raar! 10 weken heb ik ze!

Grams weet ik niet, het zijn 2 sets in 1 genaaid zegmaar, 50cm lang.

Ik heb veel mails gestuurd maar ze blijven erbij, ik heb te hard gekamd of ik had eerder moeten komen en allemaal dat soort dingen. Het enige wat ze willen is voor me opknappen.

Ik heb geen foto gemaakt in het begin, ik zal morgen eens maken van hoe het nu is.