Eind november werd ik super verkouden, normaal ben ik er binnen een week zeker vanaf.. nu hield het aan tot 2,5 weken terug.
4 januari heb ik ook nog een buikgriepje gehad die een paar dagen heeft geduurd.
Dus, ben 2,5 weken van mijn neusverkoudheid en keelpijn af.
Nu is het dus weer terug.. Heel erg keelpijn en een dichte neus waar ik 's nachts wakker van word, hoofdpijn en voel me weer niet lekker..
Hopelijk krijg ik nu geen buikgriep, maar ik zie er tegenop om weer zo lang verkouden te zijn en last van mijn keel te houden.
Hoe lang gaat het nu duren? Kan het zijn dat ik misschien een keelontsteking heb of (de vorige keer) had?
Is meer dan een maand een verkoudheid hebben niet lang genoeg geweest voor dit 'geweldige, milde weer'?
En nu vooral, bij wie is het nog meer terug gekomen nadat je pas verkouden/ziek bent geweest..?
Dan gaan we een club oprichten.
En tips zijn welkom. Ik ben geprezen met mijn neusspray als 'mevrouw neus' de airco dichtknijpt en dat werkt wel.. maar hoe kom je er nou totaal vanaf? Bestaat dat wel?
En uiteraard beterschap aan iedereen met griep/verkoudheid dankzij onze 'geweldige' winter.. de sneeuw gaat vanaf vandaag pas vallen.