Verlatingsangst...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Verlatingsangst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:07

Bah heb de kriebels in de buik erbij, ik rook zowat 3 sigaretten tegelijk, want jaja, vriendlief heeft aangegeven dat hij vanavond in de stad wat gaat drinken... :')

Ik gun het hem wel hoor, vertrouw hem voor 100%, maar altijd als hij weggaat met zijn kamaraden, krijg ik de kriebels zo hoog in de buik, dat ik er echt zenuwachtig van word..

Ik vind dit zelf heel vervelend, we hebben een goede relatie en zo vaak gaat hij niet weg. Ik maak er ook echt geen probleem van als hij weg gaat ofzo, maar dat gevoel wat ik erbij krijg, is gewoon om te huilen...

Wat kan ik hieraan doen of hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Stoof

Re: Verlatingsangst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:10

Ik snap het niet, denk je dat hij iets fout gaat doen of ben je jaloers of... :?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:14

Nee dat is het probleem juist :')

Ik vertrouw hem volledig, en heb ook helemaal geen reden ofzo om te denken dat hij wat uit zal spoken, maar het idee dat hij weggaat.. Ik ben gewoon heel erg aan hem gehecht en ik heb een beetje gegoogled op die term van verlatingsangst en ik kreeg dit te zien: Als je bang bent alleen gelaten te worden, houd je mensen op afstand, zodat het je minder kwetst als ze bij je weggaan of je gedraagt je zo afhankelijk van ze, dat ze niet bij je weg kunnen zonder jou mee te nemen.

Ik heb hier al best lang last van en ik vind het gewoon vervelend...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Verlatingsangst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:16

Als je al in de stress zit wanneer hij s'avonds een uurtje wat gaat drinken is het misschien handig om eens met een psycholoog te gaan praten. Dit lijkt me voor zowel jou als je vriend heel vervelend.
En ja, ik weet waar ik over praat.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:18

Cayenne: Ik stuur je zo even een pbtje :) Ik vind het inderdaad erg vervelend voor mijn vriend en mij.. Hij vraagt zich ook echt af of ik hem wel vertrouw e.d, hem meerdere gesprekken met hem gehad, dat het écht niet aan hem ligt, maar gewoon aan mijzelf.. Maar ik snap er gewoon niks van waarom ik dit gevoel heb en mijn vriend ook niet.. Nogmaals, ik vertrouw hem echt volledig enzo, dus daar ligt het ook niet aan...