Ik heb eerste gezocht via de zoekfunctie maar werd niet veel wijzer en het was ook niet meer zo up-to-date date, vandaar dat ik even een topicje aanmaak

Ik wil het namelijk eens hebben over keratosis pilaris, voor wie het niet kent http://nl.wikipedia.org/wiki/Keratosis_pilaris

Ik durf te wedden dat zeker 6 mensen op 10 die dit lezen er last van hebben en er zich misschien over schamen, net zoals ik.
Wie wil er niet in de zomer met een kort rokje en open topjes lopen zonder die kippebulten en rode vlekken. Ook eens lekker zacht aanvoelen en niet als 3de rangs schuurpapier.
Wel misschien kunnen we elkaar helpen, alle tips en trucjes zijn hier welkom voor mooi, glad en niet rood te verschijnen als de zon weer komt opdagen

Ik zal mezelf maar even voorstellen

Ik ben 19jaar en het KP op mijn armen, benen, billen en nu zelfs wangen

De bultjes op mijn armen heb ik al lichtelijk weg gekregen met de kruidvat grapefruit zoutscrub. Geen enkele andere scrubs werken en deze lijkt er toch iets aan te doen.
Ik heb al aan de dokter gevraagd voor een zalf of pil of wat dan ook maar die zei me dat het niet bestaat ervoor.
Dus zijn er nog meer lotgenoten die er vanaf willen, meld je en we helpen elkaar

Groetjes

. 

Ik heb het vooral op mijn bovenarmen, en een beetje op mijn bovenbenen maar dat valt mee. Ik heb ook couperose op mijn wangen, heb daar altijd ook wel wat bultjes zitten maar die zijn niet rood. 
maar beschermt super goed. je hebt ze uiteraard ook zonder bronzer, of juist met meer bronzer... Ik heb dat merk aangeraden gekregen van verschillende zonnebank centra... trekt ook super snel in, niet vettig, maar heb hem dus nog niet echt gebruikt om een zonnebank 'kuur' mee te doen.