Fijne gel dagcreme gezocht. Wie o wie ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Darkness85

Fijne gel dagcreme gezocht. Wie o wie ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 23:29

Hoi beste Bokkers.

Ik heb van mezelf nog al een vette huid bij de T-zone. Ik merk dat gewone creme's met een creme textuur te vettig zijn voor mijn huid. Ik heb laatst op advies van de verkoop dame bij de Douglas een gel creme geprobeerd. Gel creme's voelen veel fijner en maken mijn huid minder vet ben ik achter. Maar het potje wat ik nu heb is Dagcreme van Chanel van 58,-. Ik moest zeggen het is een heerlijke creme. Maar ik ben net het huis uit en moet best op de kleintjes letten. Dus zomaar even een pot smeersel voor op je gezicht aanschaffen van 58,- dat is een beetje te veel van het goede.

Nu is mijn vraag, weten jullie dagcreme's met een gel textuur maar dan een beetje een betaalbare prijs ?? }:0

lesilla

Re: Fijne gel dagcreme gezocht. Wie o wie ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:30

shisheido vind ik goed en is goedkoper!

buitenlust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:32

De slakkenslijmgel van de action. Flinke pot voor ong. 5 euro.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:33

Ik ben zelf tegenwoordig fan van de producten van oriflame (ook gevalletje probleemhuid)
Maar of die in gel vorm hebben weet ik niet. Dat staat wel op de site.

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:33

Die van chanel is lekker ja.lang gebruikt...... Maar vond ook best prijzig... Ik gebruik nu loreal youth code.. Die bevalt mij erg goed.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:38

Nivea, voor de jonge huid. Control shine heet het :) erg licht, erg fijn!

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:41

Garnier heeft ook van die gel dag en nachtcreme, is niet zo duur en erg fijn!
Het zit in een smal blauw tube'tje

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 23:44

buitenlust schreef:

Klinkt erg sexy... :')

@ lesilla & Elma_: Dat merk ken ik niet. Van de week maar is ff googelen..
@ sabineG: Is dat een gelcreme?
@ vuurneon & iris17: Daar ga ik even naar kijken in de winkel. :j

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:54

Ik heb ook shisheido

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:19

Ik heb een tijd een gelcreme van Clinique gehad, was niet heel gek in prijs en kwaliteit was super! Weet alleen niet meer hoe deze creme heet.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:23

Inderdaad slakkenslijm spul, krijg je een heeeeele zachte huid van en het schijnt heel geschikt te zijn voor een vette huid. :j

buitenlust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:59

Dat sexy slijmspul, voelt ook erg fris aan. Nadat het snel is ingetrokken, lijkt je huid strak te trekken.
Voelt echt megazacht en strak! Facelift uit een potje!

buitenlust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 01:15

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:07

iris17 schreef:

Garnier PureA. Zowel in dag- als in nachtcreme. Niet vet en een hele fijne creme vind ik. Gebruik 'm al jaren. 8,50 per tubetje waar je best lang mee doet vind ik zelf.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:09

Ik zou bij oriflame een dagcreme (eigenlijk gel) bestellen. Die hebben een groene tube (ben even de naam kwijt) waar gel in zit. Ik mag van de dermatoloog ivm acne geen creme smeren, wel gel. Ik kreeg er echt een minder vette huid door.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:12

Garnier heeft ook een potje met een groenige creme, is ook wat gelliger (is dat normaal Nederlands?? ;) ). Helemaal low budget heeft essence (kruidvat) nog een creme die wat gelliger is voor de vette huid. Maar ikzelf vodn die ook totaal niet hydrateren, maar dat kan voor ieder weer anders zijn.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:22

Die van de Aldi schijnt heel goed te zijn!! (gebruik zelf niets, maar diverse collega's hebben het daar over :D )

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:23

Het is niet waar dat een crème met een crème achtige textuur vettig voelt op je huid als je een vette huid hebt. Het is wel waar dat crèmes die paraffine bevat vettig aanvoelt op je huid. Ik heb hier een stuk over geschreven op mijn FB pagina. Misschien leuk om eens te bekijken. Als een creme achtige substantie namelijk altijd vet zou voelen dan zou 50% van de cremes niet fijn in gebruik zijn. Het is afhankelijk van het product dat je koopt.

Wat dus heel belangrijk is, is zoeken naar een JUISTE crème. De gel crèmes zullen gel substanties bevatten dit is de stof Carbomer. Hier is niets mis mee maar als het product geen werkzame stoffen bevat heb je dus alleen een crème die prettig smeert maar uiteindelijk niets doet.
Een crème van Chanel bevat in de meeste gevallen geen hoge concentratie werkstoffen maar voornamelijk parfum.

Ik zou als ik jou was opzoek gaan naar een product dat je meer dan genoeg zekerheid kan geven dat het jouw vette huid hersteld en voedt. Als je deze vette huid ook een keer in de 4/6 weken schoon laat maken en de juiste producten gebruikt zul je ook zien dat je poriën verkleinen waardoor je huid minder vet wordt. De talgregulatie wordt namelijk aan gepakt doordat de poriën verkleinen (deze zijn elastisch en groeien mee met de hoeveelheid talg die er in zit, wordt dit er op tijd uitgehaald rekt hij niet meer uit).

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:26

buitenlust schreef:

€3,49 of zoiets toch?
Het is echt heeeeeerlijk!
Het is wel een beetje slimy/gel achttig, maar verkoelt de huid als je het opbrengt en als het opdroogt voelt je huid echt heel erg zacht en zelfs strak aan :D

Ik zweer erbij en zowat mijn halve familie haha :)) probeer het eens voor die paar euro, weet zeker dat je het ook lekker vindt op je gezicht! +:)+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:26

Bij de Tuinen hebben ze aloe vera gel, die is echt heeeerlijk!

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:42

:') Ik wilde je net Chanel gaan aanraden, die is echt goddelijk.
Ik heb juist een hele droge huid en met Chanel is het net of ik een soort abrikozenroomboter op mijn hoofd smeer, daar word ik elke dag gelukkig van :+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:05

Oriflame komt ook met een nieuwe gezichtsverzorgingslijn: Eco Beauty. Ik heb deze al in huis (Ben Adviseuse), en ik vind het een zeer fijne verzorgingslijn. Ik heb zelf ook een gemengde huid (Vet voorhoofd, neus, kin, droge wangen en kaken) Ik gebruik deze lijn nu een week ongeveer, en mijn huid ziet er al een stuk beter uit. Echt zichtbare resultaten boek je pas na ongeveer 28 dagen (Ivm. de celvernieuwing van de huid)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:16

Oh ja de Chaneldagcreme is ontzettend fijn! Ik kocht 'm altijd jvia internet, scheelde bijna 20 euro bij de Douglas. Nu gebruik ik de slakkenslijmgel van de Action. Dit is ook een aanrader! En heel goed voor de afremming van acne op een of andere manier. :D

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:41

Biotherm Aqua Source Skin Perfection! Gebruik hem ook, echt een hele lekkere crème die goed hydrateert (niet vettig) en voelt lekker fris. Hij kost wel rond de 40 euro maar zeker een aanrader en je doet lang met zo'n pot. Het is een crème op gelbasis.

Ik heb ook slakkenslijmgel gebruikt maar vind dat toch vaak (bij mij dan) snel uitdrogend en niet zo geschikt om dagelijks op mijn gezicht te smeren..

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:07

Alvaron schreef:
iris17 schreef:

Garnier PureA. Zowel in dag- als in nachtcreme. Niet vet en een hele fijne creme vind ik. Gebruik 'm al jaren. 8,50 per tubetje waar je best lang mee doet vind ik zelf.

Die bedoel ik idd! Ik heb ook een groen potje van Garnier maar die smeer ik alleen op de droge plekken op m'n gezicht. Vooral de nachtcreme vind ik heerlijk , lekker verkoelend en je doet er idd erg lang mee.