Groetjes, Arianne
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ik vanwegen
Angststoornis , chronische lichaamlijke klachten ,depressies, en dan nog iets maar dat hou ik liever prive
Maarja heb sinds kort goede medicijnen dus wie weet dat ik in de toekomst meschien partime wat kan werken en de wajong het dan aanvult als ik niet tot het minimum inkomen kom
Waarom wil je het eigenlijk weten ? heb je zelf ook wajong of wil je het aanvragen?
Moet trouwens wel zeggen dat het best lang kan duren voordat zoiets rond is en al helemaal met het kabinet enzo de regels zijn verandert.. Ik heb het gekregen toen balkenende nog aan zet was en toen duurde het zoiezo ook nog 16 weken voordat je iets op je rekening kreeg en de procedure rond was.
Maar je moet erg veel bewijzen en bezoeken en testen van dokters laten zien voor ze je aan willen nemen moet op papier staan dat je iets mankeert . Je krijg het vaak alleen als bv een chronische ziekte hebt of het psygisch erg slecht gaat. Of wanneer je zelfs een combi van beide hebt lichaamlijk plus spych zoals ik.

shilady schreef:He jahoor je mag best pb sturen
krijg je ook medicijnen voor je angsstoornis?
Ik krijg seroplex en ik moet zeggen het werkt echt ontzettend goed
3jaar is erg lang om met zoon stoornis te moeten leven
ik heb het nu ongeveer 1,5 jaar en ik heb op een paar momenten echt op het punt gestaan om gek te worden ervan wist mezelf geen raad meer ging ook halucineren vd angst .. Snachts naar de wc gaan dat was echt een beproeving moest mezelf een kwartier moet in praten voor ik durfde te gaan en op een gegeven moment hoorde ik ook fluisterende stemmen .. dus ik weet wat het inhoud
Door omstandigheden ben ik helemaal thuis komen te zitten, maar dat schiet voor mij ook niet op
Vind het wel fijn om de Wajong achter de hand te hebben. lifaya schreef:ah sorry, dacht dat je collega's bedoelde

Hij werkt nu parttime, en de Wajong vult inderdaad aan. 
arian_wolf schreef:lifaya schreef:ah sorry, dacht dat je collega's bedoelde
Ben je dakloos? Hoe kun je dan nog op internet of verblijf je ergens?
Wietsje92: Wat houd de ziekte van Crohn in?
Trouwens als mensen wegens redenen niet fultime kunnen werken, mogen ze daarnaast tot het normale minimumloon geld krijgen van een uitkering, ik vind dit alleen maar goed mits er goede redenen zijn
heb wel gewoon een dak boven mijn hooft hoor
woon nog thuis, was meer voor de fun lifaya schreef:HenJ als ik het goed begrijp werken die mensen met Wajong dus gewoon? (aangezien je over collega's praat?) Vind dat echt misbruik maken ... heel jammer. Dat geld kan beter gaan naar iemand die het echt nodig heeft.
Iik heb zelf geen Wajong, wel een tijdje werkeloos geweest maar besloten geen uitkering aan te vragen. Ik heb gelukkig weer een baan gevonden en begin over 2 weken weer.
Vind het jammer dat mensen altijd denken dat als iemand een uitkering heeft die de hele dag lekker op zijn luiereet zit en vakantie houd. Daar word je echt gek van. Niemand zit voor zijn plezier thuis (hoop ik voor ze). Ik werd iig gek van dag in dag uit thuis zitten... werkt zo demotiverend...