Ten 1e, sorry als hier al een topic over is! Ik heb heel wat pagina's afgezocht maar niks gevonden wat ik zoek

4 weken geleden ben ik met mijn pony uitgegleden en brak hierbij mijn kuitbeen (was gewoon een rechte scheur), en een beentje in mijn voet (ook een rechte scheur), en mijn groeischijf.. daaraan ben ik geopereerd, en ik heb nu een pin in mijn groeischijf die mag blijven zitten.
Nu gaat het heel goed! Ik kan mijn voet in alle richtingen bewegen, litteken ziet er mooi uit, niet meer dik en ik heb geen pijn meer! Ik ben er ook stiekem rustig een beetje op gaan staan, en dat deed ook geen pijn..
Nu kom ik bij de fyshio zegt ze ja over 2 weken mag je het weer heeel rustig gaan belasten dan duurt het 6 weken voor je weer loopt.
Nou sorry hoor, maar als het aan mij lag liep ik er nu mee weg
(doe ik niet!)En over 2 weken wil ik eigenlijk weer rustig gaan belasten, ja geleidelijk, maar ik wil er echt geen 6 weken voor uit trekken! Ik denk dat ik met 1 a 2 weken ook wel rustig weer kan gaan lopen (geen rare sprongen ect) en dan rustig uit bouwen.. Ik ben 14, ik ga geen 3 maanden niks doen.. ik verveel me nu al dood! heb alle topics op bokt zo ongeveer gezien, sims suf gespeeld alle films uit de kast gekeken..
normaal ben ik elke dag zo actief! (lees: opstaan, school, paardjes, eten, paardjes voeren, leren, slapen) en nu opstaan, school... niks... leren) ik kan slecht slapen omdat ik onvoldaan ben.. ja ik loop stukken op krukken, maar die lol is er wel van af, als je handen een grote blaar zijn 
Hoelang deden jullie over het herstel?
xxx
Oeps.