bang om alleen in het donker te zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

bang om alleen in het donker te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 08:21

Heey,

ik merk de laatste tijd heel erg dat als ik 's avonds alleen op stal ben, dat ik gewoon bang ben. niet voor de paarden ofzo, maar ik heb altijd het gevoel dat ik 'niet alleen ben"
Ik heb het gevoel dat er mensen me aanstaren, en dat er elk moment iemand voor mn neus staat ( in de vorm van geesten oid)
dit heb ik ook alleen maar als ik op stal ben..

k wil hier graag van af want ik maak mezelf helemaal gek..

zijn er mensen die dit ook hebben?

Rennie89

Re: bang om alleen in het donker te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:01

Ik heb dit eigenlijk nog nooit gehad, maar nou probeer ik wel altijd voor het donker weg te zijn omdat het in een natuurgebied ligt waar geen lantaarnpalen zijn :+ zie dan liever wel iets.

Heb je ooit iets meegemaakt waardoor je dit zo ervaart?

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 13:02

ik kan helaas niet altijd voor het donker zijn :P ben vaak laat vrij van school en of stage.

ik moet ook langs boeren landweggetjes zonder verlichting of iets.

heb verder nooit iets mee gemaakt voor zo ver ik weet, waardoor ik dit heb..

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:04

O jahoor, ik zie ze ook altijd vliegen :') als ik naar huis fiets in de polder (geen licht, maar 5 min fietsen voor ik weer in de stad ben), zeker als het mistig is kan ik mezelf helemaal gek maken met waanbeelden over mensen die ineens naast de weg staan ofzo :') en ik weet wel dat dat niet zo is, maar toch loop ik mezelf op te fokken hahaha

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 15:02

Idd dat is zo frustrerend. Je weet dat het er niet is.. Maar (weet nieyt of het er wat mee temaken eeft..) Ik kan (op sommige) foto's geesten zien. Kwam er achter op een foto van mn opa zn graf. Ik had geen idee hoe mijn familie er uit xag want heb veel nooit gekend. Ik keek zo eens goed naar de foto, en zag dat er iemand op stond die heel veel op mn vader leek. Bleek dat het mn vaders broer was die overleden was.
Ook heel raar.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:03

Ik kan mezelf ook helemaal opnaaien als ik alleen in het donker ben. Dan zie ik ook ineens overal van alles lopen, houd mezelf dan wel heel stoer voor dat het mijn verbeelding is, maar stiekem ben je toch altijd wel bang dat er echt iets is :P.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:05

als je iets wil zien dan zie je het ook :D Niet zo lopen stressen, je bent bij de paarden om met de paarden te zijn :P Gewoon niet over nadenken :n Het gevoel hebben dat je bekeken word is enkel de angst van "alleen" zijn :)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:17

Overigens heb ik het thuis ook :') ik vind het vreselijk om in een groot huis alleen te zijn en mocht ik nu snachts mn bed uit moeten (wat gelukkig niet vaak gebeurd) dan gaan meteen alle lichten aan op de weg naar mn doel :') hahaha

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:24

Ik heb het ook alleen daar.. Thuis niet, op de andere stal niet..

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:20

Als je eenmaal die angst hebt dan voed dat al die angst.. mischien een zaklamp nemen zodat je altijd licht hebt? dat voelt mss wat veiliger.

Probeer als je die angst hebt het tegen te gaan door hardop te zeggen er is niks aan de hand, ga weg/laat me met rust ( tegen geesten)

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:23

Ik heb dat vooral thuis... Slaap op de zolder, en achter mijn tuin is een kerkhof...
Slaap dan ook altijd 's nachts met mijn hoofd richting de muur, ben gewoon bang om mn ogen open te doen, want als ik naar het gangetje kijk richting mijn kamer, waar tevens ook de wasmachine is en alles ophangt, verbeeld ik me vanalles in...

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:28

herkenbaar!

fiets ook wel eens in het donker en dan kijk ik altijd om me heen.. denk altijd van nou daar komt iemand uit de bosjes springen ofz.. fiets dan heeel snel naar huis! :')

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:01

Herkenbaar!
Alleen als ik bij de paarden ben juist niet.. dan voel ik me veilig als ik dicht bij hun ben :P, ik ben het eerder in huis of als ik door het donker fiets.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 07:25

ik had gister tijdens het longeren de heletijd het gevoel dat ik elk moment kon worden vastgegrepen.. erg raar ..

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 07:38

Heel herkenbaar, vooral in huis en oo de vorige stal! Dan moest je vanuit de stal langs een bosje, stro halen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 07:46

Ik ken het, en een vriendin van mij kan ze ook zien.

Ergens wel fijn dat je weet dat er ECHT niks is, of juist wel zodat je er niet langs gaat.
Bij de paarden heb ik het alleen als ik wegloop bij het schuurtje met de spullen omdat je dan langs een grote stapel stro moet etc, IN HET DONKER. :=

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 07:59

Ken dit ook wel al ben ik niet echt bang. In onze grote schuur (waark savonds hooi koet pakken om te voeren) zie ik ook vanalles en soms is dat in een keer/plotseling en dan schrik ik altijd) (bungelend lijk enzo :=) nee niet teveel horror gekeken hoor.
Soms ook overdag maar minder dan savonds. Agja je bereid je erop voor ofzo
Geen id wat in jou geval kan helpen.

Broertje had hetzelfde die ging altijd zingen haha zo grappig ik zeg als iemand je wil vermoorden kunnen ze je iig goed vinden met dat lawaai ;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:34

Ik ben in en uit huis bang in het donker. Het is altijd zo donker op het platteland ;) Ik ben vooral bang omdat ik niet kan zien of er iemand naast me staat enzo. Mijn angst is al wel wat afgenomen gelukkig, aangezien ik vaak 's avonds bij de pony's ben, en ik ben nog nooit aangevallen. :P Als ik ga slapen heb ik wel altijd nog een lampje aan...