Heb zins vanochtend dat mijn kaak op slot zit, het valt mee met hoe ver op slot, maar wel om er gewoon echt irritante last van te hebben. Praten wil normaal, drinken aardig, maar eten is een crime...
Kan me kaak niet ver genoeg open doen om dingen te laten draaien in m'n mond, of wat grotere stukken door te slikken. Maakt niet uit wat ik eet, heb er gewoon last van.Heb heel af en toe wel eens vaker dat mijn kaak op slot zit (maar dit is echt al tijden geleden en zo vaak komt dat ook niet voor.. 4 keer in m'n hele leven ofzo), maar doe er dan niks mee en binnen no time schiet ie weer terug. Vandaag echter de gehele dag al niet dat ie terug schiet (werd er overigens mee wakker...)
Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen? Als het morgen niet beter word of opgelost is ga even langs de tandarts (of als die niet kan huisarts..), maar is het juist goed om een beetje te proberen rekken of juist met rust laten? Het is niet dat het echt pijn doet ofzo, het is vooral gewoon irritant.
Groetjes, enne alvast bedankt voor de gouden tip!
), dan zal het wel beter gaan
Oh en niet teveel kletsen, doet ook wonderen voor mijn kaak

Werd vanochtend wakker, ging beetje met m'n moeder praten wat eten en kwam er dus achter dat het weer normaal is!