Ik woon in een studentenhuis en daar ligt de tafel meestal vol met vanalles qua eten etc en dus ook pakjes crackers.
Dus ik pak gewoon een van die pakjes die daar liggen, zegt een vriendinnetje later tegen me dat net een glas kapot was gevallen uit het kasje op die tafel eronder, de tafel van de crackers dus.
Ze had de meeste grote stukken wel had opgeruimd maar wilde even een stofzuigertje zoeken om de tafel en de spulletjes die erop lagen even 'uit te kloppen' ofzo.
Ze wist toen niet dat ik dat pakje al had gepakt en op had gegeten.
Op de crackers zit ook gewoon zeezout, dus ik ging meteen al denken of ik iets had geproeft oid, maar ja, dat kan dat zeezout zijn of een klein stukje glas want het is beide hard als je er op bijt. En dat zeezout waar je op bijt is volgens mij precies hetzelfde als je op een klein stukje glas bijt dus daar word ik ook niet wijzer van.
Nu ik er dus allemaal zo over blijf nadenken etc voel ik soms wat pijnlijke steken in mijn maag, ja je kunt jezelf natuurlijk hierdoor ook gek maken.
Wat kan ik het beste doen nu? want de kans dat ik het op heb is nog niet eens 100%.
En als ik vanavond/morgen geen klachten heb oid, kan ik er dan van uit gaan dat ik niks heb binnen gekregen?
Tja... dacht eerst ach zal wel meevallen, komt er ook wel van zelf uit. Maar toen ik even op internet keek zag ik meteen enge verhalen over bloedingen in je maag/darmen en dat het van binnen heel veel kapot kan maken en zelfs dodelijk kan zijn
?Iemand die toevallig ook wel eens dacht iets van glas binnen te hebben gekregen?
en dan opletten dat je geen buikpijn krijgt of hele zwarte ontlasting.
Daar zul je echt niet zo snel last van krijgen. Heb zelf wel eens een groter stuk glas ingeslikt, leef nog steeds hoor

En niet meer op internet zoeken,dan doe je geen oog meer dicht.
komt er vanzelf wel weer uit