He bah wat naar! Zij luisteren naar je verhaal en geven je tips ermee om te gaan. Je MOET niets vertellen, alles mag. Mocht je klachten krijgen helpen ze je daar ook mee. De hulp blijft net zo lang als jij zelf nodig vind.
Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025
Geplaatst: 21-01-12 18:53
Die komen gewoon even praten. Indien nodig kunnen zij je doorverwijzen.
@axel_clauw: was inderdaad erg naar ja.. Maar ze komen dus bij je thuis? of moet je ergens heen? Ik hoop dat ik er wat aan heb, al zullen de beelden met de tijd ook wel vervagen..
ik heb een keer slachtofferhulp gehad, het is mij niet goed bevallen. Voelde me erg ongemakkelijk met zo'n vreemde in huis en neem die al zeker niet in vertrouwen. Als jij daar geen moeite mee hebt kan het heel fijn zij.n
@adin: ik ben eigenlijk ook meer zo van ik kan het allemaal zelf wel aan enzo.. Ik werk in de zorg dus zie vaak overledenen maar dit was zo hard en zo shockerend. De agent waar ik mijn verklaring aan aflegde vond het wel verstandig omdat ik flink over de zeik was (het was zaterdag al) en ik hoop dus dat ik er wat aan heb.. Het is het proberen waard..
Het ongeluk gebeurde voor mijn ogen en ik wilde diegene hulp verlenen maar ze was al overleden.. Er waren 3 autos bij betrokken en die van haar was helemaal in elkaar geduwd. Heb het er erg moeilijk mee, de beelden van die vrouw gaan niet weg (logisch) en ik durf niet goed meer auto te rijden in het donker, schrik steeds van alles langs de weg e.d..
Bedankt in ieder geval voor je antwoord, ik heb in ieder geval wat meer info (wist ook niet dat ze bij je aan huis komen.. hoop wel dat het een vrouw is iig)
ze luisteren naar je en laten je "leeglopen" en ondersteunen je daarin. ook kunnen zij je doorverwijzen. het is net zoiets als met een vertrouwenspersoon.
Chaos
Geplaatst: 29-01-12 21:46
Heftig, sterkte. Geen ervaring maar het zal van een bezoekje vast niet erger worden denk ik.
Ik loop momenteel ook bij sh en heb er toch wel baat bij. ik moet gewoon naar het politie buro gaan en dan heb ik vaak een gesprek van 1 tot 1,5 uur. Zeker die avond dat ik daar ben geweest ben ik kapot. Ik ben zelf ook niet zo n prater maar die vrouw die ik heb die trekt het er gewoon uit. Mocht er in mijn geval strafrechtelijke hulp nodig zijn gaan hun mij daarin steunen